خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Highway Drifter مود اندروید

دانلود بازی Highway Drifter مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Highway Drifter
  • آپدیت
  • نسخه 4.3.33
  • اندروید 8.1
  • دسته /
  • رای: 22
  • نظر: 0
محبوبیت 81% 81%

اسکرین شات ها

Highway DrifterHighway DrifterHighway DrifterHighway Drifter

هم اکنون دانلود بازی Highway Drifter در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Highway Drifter دریفت در بزرگراه یک بازی جذاب در سبک مسابقه ای اندرویدی است. یک بازی رانندگی جذاب و مهیج از استودیو بازی سازی Mad Hook کشور امارات است. شما در این بازی سک مسابقه ماشین رانی عالی را تجربه میکنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در ابتدا بازی مسابقه ای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد مسابقه سریع و خشن با دیگر ماشین ها در سراسر دنیا به صورت انلاین شوید. ماشین ها با سیستم مکان یابی روی نقشه ای که قبلا انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. در بازی شما یک رقابت تنگاتنگ با سرعت سرسام اور را با دیگر رقبا تجربه میکنید. این بازی دارای جلوه های گرافیکی بی نظیری است. در حال حاضر یکی از جدید ترین و محبوب ترین ترند های گوگل پلی در زمینه ریس و مسابقات دریفت است.

شما می توانید در قالب بازی Highway Drifter، هیجان را در صحراهای کشور امارات متحده عربی تجربه می کنید. از خودروهایی که در سگمنت های مختلف در اختیار شماست استفاده کنید تا بتوانید امتیاز لازم را برای خرید ماشین های دیگر به دست آورید. شما می توانید، از پول واقعی برای داشتن چند آیتم منحصر به فرد برای تزئین و ارتقای ماشین استفاده کنید. همچنین مدرن ترین گرافیک ها مسابقه را با دقیق ترین جزئیات شبیه سازی می کنند. بازیکنانی که دستگاه های پیشرفته دارند می توانند حالت HD را برای لذت بردن از این نبرد نامحدود و رنگارنگ انتخاب کنند. یکی از ویژگی های مثبت بازی این است که، شما می توانید از حالت تک نفره یا حالت چند نفره برای چالش انتخاب کنید. با هر حالت، شما می‌توانید ماشین‌های جنگجو و نقشه‌های منحصربه‌ فردی را تجربه کنید که نهایت احساس هیجان، تنش و… را به وجود می اورد.

جمع بندی:

این بازی جذاب و خوش ساخت مناسب کسانی است که به هیجان و سرعت در بازی های ماشینی علاقه دارند، و همیشه می خواهند رانندگی را بخصوص در حالت دریفت تجربه کنند. شما می توانید این بازی جذاب را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Highway Drifter
بازی Highway Drifter توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *