خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Fruitcraft – Trading card game مود اندروید

دانلود بازی Fruitcraft – Trading card game مود اندروید

آپدیترایگان
Fruitcraft - Trading card game
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.10691
  • اندروید 7.1
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 2
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ایرانی Fruitcraft در فراروید!

موضوع بازی:

فروت کرفت یک بازی آرکید، پازلی دوست داشتنی و محبوب است. بازی Fruitcraft از استودیو ایرانی TOD Studio برای دستگاه های اندروید است. یک بازی استراتژیک است که توسط یک تیم جوان ایرانی توسعه یافته است و بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. در بازی فروت کرفت این امکان را دارید تا با دیگر بازیکنان متحد شوید. باید به نبرد با رقبای خود بروید و همچنین می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. در این بازی هر بازیکن دارای کارت هایی با میوه ها و قدرت های مشخص می باشد. با آن ها می تواند با بقیه ی کاربران ایرانی و خارجی به جنگ بپردازد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 است.

در ادامه…

یک بازی زیبا ایرانی بر مبنای کارت ها می باشد، شما می توانید با استفاده از این کارت های میوه ای با دیگر کاربران مبارزه و رقابت کنید. هم چنین شما می توانید با انجام دادن تعداد مشخصی از ماموریت ها سطح خود را ارتقا دهید و کارت های میوه ای جدید با قدرت بیشتر بدست آورید. روش بازی Fruitcraft به این صورت است که انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجو در اختیار شما قرار می گیرد و شما در این بازی می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی، با رقبای خود در سراسر جهان و صد البته ایران به رقابت بپردازید. همچنین امکان بازی با دوستان خود را دارید. بازی دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط بهترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است.

این بازی در دستگاه های مختلف از جمله  اندروید و ای او اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباطهای اینترنتی ضعیف مشکلی نخواهد داشت و به خوبی قابل بازی خواهد بود. شما در این بازی با بیشتر از ۳۰۰ شخصیت جدید و مهیج آشنا خواهید شد و می توانید، مجموعه ای از بی نظیر ترین کارت ها را جمع آوری نمایید. از ویژگی های بازی Fruitcraft : ایجاد یک قبیله برای رقابت با دیگران، امکان ارتقای کاراکترها و دستاوردها، پشتیبانی از دو زبان پارسی و انگلیسی، برقراری ارتباط با دوستان از طریق چت،  دارا بودن سیستم امتیازدهی و رتبه بندی، رویارویی با بیش از 200 شخصیت جدید.

جمع بندی:

یک بازی بسیار سرگرم کننده جذاب است. یکی از ویژگی های بازی ایرانی بودنش است. شما می توانید در فراروید به صورت رایگان این بازی را دانلود کنید.

Fruitcraft - Trading card game
بازی Fruitcraft - Trading card game توسط سپر امنیتی تایید شده