خانه » بازی » ایفای نقش » دانلود بازی Solo Knight مود اندروید

دانلود بازی Solo Knight مود اندروید

آپدیترایگان
Solo Knight
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Solo KnightSolo KnightSolo KnightSolo Knight

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Solo Knight در فراروید!

موضوع بازی:

Solo Knight یک بازی نقش افرینی و اکشن از استودیوی چینی shimmer games است. بازی دیابلو مانند هاردکور است که به مدت 5 سال طراحی و پرداخته شده است. خود را با بیش از 200 قطعه تجهیزات و 600 امتیاز ایجاد کنید. یک بازی شبیه به دیابلو است که برای بازیکنانی که عاشق هک اند اسلش هستند طراحی شده است. شما قرار است دنیای خطرناک زیرزمینی را کشف کنید و با هیولاهای مختلف و موجودات عجیب و غریب مبارزه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه:

داستان بازی Solo Knight به این صورت است که، شبی ساکت با برف سنگین بود. عموی من که یکی از اعضای معتبر Solo Knight بود به طور غیرمنتظره ای از یک مکان مرموز به خانه رسید. او یک پوسته کهنه بیرون آورد که گفت،مکس، رئیس سولو نایت این را نوشته است. روی آن کاغذ یک علامت تاری وجود داشت. عمویم به من گفت که این همان جایی است که دوستان قدیمی او در آنجا بودند. همه چیز خیلی ماجراجویانه پیش میره بالاخره به محل رسیدیم.

چیزی که ما با آن روبرو بودیم بسیار فراتر از تصور ما بود. هیولاها و موجودات عجیب و غریب در تاریکی پنهان بودند. ما باید برای زنده ماندن تلاش می کردیم. به طور تصادفی، ما دنیای زیرزمینی وسیع و معجزه آسایی را کشف کردیم. داستان من به عنوان یک شوالیه از این به بعد شروع می شود. تاریکی و پرتگاه بی پایان در انتظار ماست تا با هم کاوش کنیم.در بازی Solo Knight که گیم پلی آن به صورت خودکار صورت است. شما در حقیقت فقط و فقط وظیفه مدیریت و ارتقاء شخصیت بازی را دارید. اگرچه با ضربه زدن روی نقاط مختلف می توانید شخصیت بازی را به آن سمت هدایت کنید. تنها اقدام مستقیم شما در نبردها، تغییر سلاح های این شوالیه و همچنین استفاده از نیروهای ویژه که هر چند ثانیه یک بار فعال می شوند است.

جمع بندی:

بازی شوالیه یک بازی جذاب و اکشن است. پایه و اساس بازی طنز امیز و فانتزی است.اگر شماهم این سبک از بازی ها را دوست دارید! شما می توانید بازی Solo Knight از فراروید دانلود کنید.

Solo Knight
بازی Solo Knight توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *