خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی City Island 5 – Building Sim مود اندروید

دانلود بازی City Island 5 – Building Sim مود اندروید

آپدیترایگان
City Island 5 - Building Sim
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی شهر سازی City Island 5 – Building Sim در فراروید!

موضوع بازی:

City Island 5 – Building Sim یک بازی سرگرم کننده شهرسازی است. این بازی شبیه ساز از استودیوی بازیسازی Sparkling Society – Build Town City Building Games است. در بازی شما به عنوان شهردار، یک شهر کوچک در یک جزیره شروع به کار میکنید. شما باید هواپیمای خود را برای کشف جهان بفرستید و برای ساختن شهرهای جدید، جزایر زیبای جدید را بازمی کنید. کاربران اندرویدی این بازی را میلیون ها بار از گوگل پلی دریافت کردند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی City Island 5 – Building Sim شهر شما به عنوان یک دهکده کوچک شروع می شود. اما شهرهای شما با قرار دادن ساختمان های بیشتر و باز کردن قفل جزایر جدید بزرگتر می شود. شهر جزیره ای خود را آنطور که می خواهید طراحی و بسازید و با دوستان خود بازی کنید. شما باید افق و اسکله های خود را به جزایر جدید گسترش دهید. انواع ساختمان ها را برای شهروندان خود بسازید، برای مردم جزیره شغل ایجاد کنید. با ایجاد رودخانه ها، خطوط راه آهن برای قطار، پارک ها و صدها آیتم های مختلف یک جزیره ای بی نظیر را بسازید. این بازی شهری در حالت افلاین نیز قابل پخش است. شما از این بازی خسته نخواهید شد زیرا صدها ساختمان برای بازی قفل هستند. به همین دلیل شما را تشویق به ادامه بازی برای باز کردن قفل ها می کند.
از ویژگی های این بازی : جمع آوری، بروزرسانی، تزئین و کشف ساخت و ساز در بازی، جمع آوری پاداش و کسب قفسه گنج، اجرای بازی به صورت افلاین و یا انلاین بدون نیاز به اتصال به اینترنت، شهر خود را بسازید و از شهرهای سایر بازیکنان نیز دیدن کنید.

جمع بندی:

بازی های شبیه ساز و جزیره ای طرفداران بسیار زیادی دارد. پیشنهاد من به شمایی که علاقه به این سبک از بازی دارید! بازی، City Island 5 – Building Sim است. شما می توانید بازی را در فراروید دانلود کنید.

City Island 5 - Building Sim
بازی City Island 5 - Building Sim توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *