خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی FR Legends مود اندروید

دانلود بازی FR Legends مود اندروید

آپدیترایگان
FR Legends
  • آپدیت
  • نسخه 0.3.3.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

FR LegendsFR LegendsFR LegendsFR Legends

هم اکنون دانلود بازی ماشین رانی FR Legends در فراروید! +مود

موضوغ بازی

FR Legends یک بازی ماشین رانی فوق العاده جذاب و پرطرفدار است. از استودیوی بازیسازی TWIN TURBO TECH CO., LTD می باشد. این بازی ماشین رانی مخصوص کاربران اندرویدی است. در این بازی اندروید شما برای اولین بار به رانندگی با رانندگان AI می پردازید. در این بازی شما با داشتن یک ماشین شروع به انجام انواع متفاوتی از مسابقات دریفت و سرعت با هوش مصنوعی و کاربران سراسر دنیا می کنید. سیستم امتیاز منحصر به فرد آن براساس قوانین رقابتی واقعی می باشد. همچنین با امتیاز های خود، می توانید هر چیزی از ماشین خود را سفارشی کنید و از سایر رقبا پیشی بگیرید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

اگر شما از علاقه مندان به سرعت هستید و می خواهید ساده ترین سیستم بازی را تجربه کنید، پس FR Legends بهترین بازی است که پیشنهاد می کنم. بازی که می‌توانید اشتیاق خود را به سرعت در جاده‌های منحصربه‌فرد به نمایش بگذارید. شکوه برنده شدن را احساس کنید و جایگاه‌های پر از تشویق را ببینید. در جاده‌های سریع و خشن حرکت کنید و تمام مهارت‌های ذاتی خود رادر رانندگی نشان دهید. شما در بازی می توانید با بردن در مسابقات،شکست دادن رقیبان خود و با جمع آوری پول بیشتر به ارتقاء و شخصی سازی تمامی قطعات خودرو بپردازید. قطعاتی از جمله: آینه بغل گرفته تا افزایش قدرت موتور و… با حریفان سرسخت و حرفه ای خود مسابقه دهید، برنده شوید. ماشین خود را ارتقاء دهید و در نهایت ماشین جدیدتری خریداری نمایید.

از ویژگی های بازی FR Legends عبارت است از: سفارشی کردن وضعیت خودرو و همچنین تغییر ظاهر خودرو مجاز است. برای کسب پیروزی های باشکوه در اکثر چالش ها، جوایز و پول کلان دریافت کنید. هیجان مسابقه باعث می شود بازیکنان نتوانند متوقف شوند. بسیاری از رویدادها و چالش ها برای شما ایجاد می شود تا از آن لذت ببرید و خود را اثبات کنید.

جمع بندی: این بازی یکی از بهترین شبیه سازی های مسابقات مختلف با هوش مصنوعی و کاربران واقعی می باشد. اگر شماهم علاقمند به این دسته از بازی های ماشین رانی هستید! می توانید بازی FR Legends را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

FR Legends
بازی FR Legends توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *