خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه Remini – AI Photo Enhancer مود اندروید

دانلود برنامه Remini – AI Photo Enhancer مود اندروید

آپدیترایگان
Remini - AI Photo Enhancer
  • آپدیت
  • نسخه 3.7.135.202176207
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود برنامه افزایش کیفیت عکس Remini در فراروید!

موضوع برنامه:Remini یک اپلیکیشن افزایش کیفیت عالی است. در بین دسته بندی های متنوع برنامه های اندرویدی، اپلیکیشن های ویرایش عکس از محبوبیت فوق العاده ای بین کاربران برخوردار است. با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و برنامه های چت مثل اینستاگرام،واتساپ،روبیکا و… کاربران تلاش می کنند تا محتوای تصویری را با بهترین کیفیت به اشتراک بگذارند. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 3.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در گذشته ها به دلیل نبود گوشی و یا دوربین های با کیفیت عکس های قدیمی اشکالاتی را در خود دارند. به دلیل پایین بودن تکنولوژی در گذشته، دوربین ها توانایی ثبت جزئیات بالا را نداشتند. همین باعث می شد که عکس ها همگی با تاری و نویز همراه باشند. فیلم ها نیز حالتی شبیه با تصاویر داشتند و کیفیت آنها در مقایسه با فیلم های امروزی بسیار بسیار پایین است.اپ Remini شما کمک می کند تا این تصاویر را ویرایش کرده و با کیفیتی مناسب از آن ها خروجی بگیرید.

باید گفت که این ویژگی فوق العاده عمل می کند و عکس های کاملا تار را به طور کامل شفاف می کند، به این صورت می توانید خاطرات قدیمی خود را حفظ کنید. همچنین عکس های قدیمی و یا حتی عکس های الان خود را که به هر دلیلی کیفیت ندارند و یا نویزی در ان ها وجود دارد. شما می توانید با وارد کردن عکس خود در برنامه Remini یک عکس با کیفیت و بهتر را از عکس قبلی خود داشته باشید. از ویژگی های خوب برنامه Remini از جمله:1_استفاده از اخرین فناوری های هوش مصنوعی و پردازش تصویر 2_قابلیت تصاویر به نقاشی 3_قابلیت رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید با بهترین کیفیت 3_افزایش کیفیت عکس ها و رفع نویز انها و…

جمع بندی: یک اپ و برنامه عالی برای افزایش کیفیت عکس هایتان است. اگر دوست دارید عکس های بی کیفیت خود را با کیفیت کنید هرچه زودتر برنامه Remini را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Remini - AI Photo Enhancer
برنامه Remini - AI Photo Enhancer توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *