خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی افسانه هیولاها – Monster Legends جدید مود اندروید

دانلود بازی افسانه هیولاها – Monster Legends جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Monster Legends
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 84% 84%

هم اکنون دانلود بازی نقش افرینی Monster Legends در فراروید!

معرفی بازی :یک بازی سرگرم ککننده و در عین حال جذاب از سازنده Social Point است. سبک بازیهای نقش افرینی از استودیوی بازی سازی Social Point برای اندروید است. شما در این بازی با هیولاهای متفاوتی باید ارتباط بگیرید و ان ها را رام کنید. جهانی پر از هیولا را در بازی Monster Legends کشف کنید و با شخصیت های مثبتی که در داخل آن زندگی می کنند،دوست شوید.امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی  4.6 از 5 امتیاز است.

درباره بازی Monster Legends …

شما در این بازی با تعداد زیادی از هیولاها سروکار دارید. باید بتوانید برخی از این هیولاها را به گروهتان بیاورید تا به همراهتان بجنگند و صلح و آرامش را در همه جا طنین انداز کنند.  شما در بازی امکان با انتخاب قهرمان مورد علاقتان و شخصی سازی ان را به یکی از بهترین قهرمانان تبدیل کنید. شما باید هیولاهای قدرتمند و منحصر به فرد را یکی پس از دیگری رام کنید. با اختلاط نژادی آن ها، نوع های جدیدی از هیولاها را ایجاد بکنید و در مبارزه هایتان از ان ها نهایت استفاده را بکنید. غذای مورد نیاز کاراکتر هایتان را با کشف جنگل های مخصوص به دست بیاورید تا سطحشان افزایش یافته یا به اصطلاح Level Up شوند.

شما باید تلاش کنید مهارت های هیولاها را افزایش دهید. شما باید هیولاها را برای شرکت در مبارزه های نفس گیر و سخت آماده کنید. در بازی Monster Legends  بیش از 700 هیولا با ویپزگی خاص برای مبارزات وجود دارد. از ویژگی های خوب این بازی عبارت است از: 1_شرکت در مبارزه های سه به سه،2_در دسترس بودن حالت های مختلف بازی،3_گرافیک خیره کننده و صدا گذاری عالی بازی،4_گیم پلی اعتیاد اور،5_شامل ده ها ماموریت مختلف و…بنابراین اگر شماهم علاقمند به دسته بازی های هیولایی و نبرد و  مسابقه هستید، حتما بازی  Monster Legends را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید. لذت یک بازی خوب و هیجان انکیز را تجربه کنید.

Monster Legends
بازی Monster Legends توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *