خانه » برنامه » عکاسی » دانلود برنامه Story Maker-IG story templates جدید مود اندروید

دانلود برنامه Story Maker-IG story templates جدید مود اندروید

جدیدرایگان
Story Maker-IG story templates
  • آپدیت
  • نسخه 1.192.32
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت 9.99$
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Story Maker-IG story templatesStory Maker-IG story templatesStory Maker-IG story templatesStory Maker-IG story templates

هم اکنون دانلود برنامه استوری ساز Story Maker در فراروید!

معرفی برنامه: اینستاگرام یکی از محبوب ترین و معروف ترین شبکه های مجازی است. روزانه همه مردم،میلیون ها نفر در طول روز از روز مرگی و یا هرچیز دیگر خود استوری میگذارند.مخصوصا صفحه های بلاگری،تولید محتوا و یا…به همین منظور برنامه های بسیار زیادی برای تولید محتوا خوب برای استوری فراوان است. یکی از برنامه های خوب استوری ساز Story Maker است. این برنامه قابلیت های فراوانی را برای درست کردن یک استوری خوب و جذاب را دارد. کاربران زیادی این برنامه را در گوگل پلی دریافت کرده اند.  امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.8 از 5 امتیاز است.

Story Maker یکی از ویرایشگر های خوب و حرفه ای است . قابلیت های بسیار متفاوتی را درون خود جای داده است. یش از 100 قالب شیک از جمله فیلم، مجله، کاغذ پاره و … باعث می‌شود استوری شما طوری به نظر بیاید که انگار ساعت‌ها روی آن کار کرده‌اید. مجموعه‌های جدید هر هفته اضافه می‌شوند تا با هر مناسبتی همخوانی داشته باشند. شما با استفاده از این برنامه می توانید استوری های جذابی بسازید و جذب مخاطب کنید.

همچنین شما می توانید تکست یا متن و یاحس و حال خود را با بیش از 100 مدل متن با فونت‌ های برگزیده و متحرک بنویسید. شما می‌توانید سایز، رنگ و حاشیه متن را با همه ابزار پیشرفته متن، سفارشی‌سازی کنید. یکی از ویژگی های خوب این برنامه طراحی کاور هایلات است. استوری هایی که در اینستاگرام میگذارید،ممکن است بخواهید ان هارا هایلایت کنید. برای زیبا سازی صفحه اینستاگرامتان می توانید برای استوری های خود کاور های هایلایت متناسب با صفحه خود درست کنید.

می توان گفت یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه برای درست کردن استوری  Story Maker است. اگر شما هم استوری های زیادی را میگذارید و یا علاقمند به درست کردن استوری های جذاب و اشتراک گذاری ان ها هستید، هرچه زودتر این برنامه را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Story Maker-IG story templates
برنامه Story Maker-IG story templates توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *