خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی مسابقه‌ای رالی کار ایکس – CarX Rally ‏جدید مود اندروید

دانلود بازی مسابقه‌ای رالی کار ایکس – CarX Rally ‏جدید مود اندروید

آپدیترایگان
CarX Rally ‏
  • آپدیت
  • نسخه 19001
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 19001 بازی ماشینی CarX Rally  در فراروید!

 

معرفی بازی : CarX Rally یک بازی بسیار زیبا و خوش ساخت دیگر از مجموعه بازی های انقلابی و پرطرفدار CarX است. این مجموعه بازی های موفقی را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است. مسابقات قهرمانی رالی 35 مسابقات مختلف اتومبیل های ورزشی مختلف است. چالش انتظار ماشین بزرگ پارک است. اتومبیل های مختلف از اتومبیل های رالی، تا اتومبیل های عضلانی بهبودهای اتومبیل پارامترها بر رفتار دستگاه تأثیر می گذارند. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5 امتیاز است.

درباره بازی CarX Rally :این بازی همانطور که از نامش پیداست یک عنوان مسابقه ای در سبک مسابقات رالی است. یکی از خفن ترین مسابقه رالی تجربه خواهید کرد. در این بازی که بیشتر از آنکه یک بازی سبک مسابقه ای ساده باشد، یک عنوان بسیار حرفه ای در سبک شبیه ساز مسابقات رالی است. در بازی شما نقش یک راننده،ماهر و انتخاب شده  هستید که باید ، برای مسابقه قهرمانی جهانی رالی به این مسابقات دعوت شده اید.

شما باید در این مسابقات  شرکت کنید و در قسمت های مختلف بازی  سعی کنید که با ثبت بهترین رکورد ممکن، در این مسابقات برنده شوید. در CarX Rallyا یک بازی کاملاً حرفه ای برای گیمرهای خفن است. شما باید کاملا حواس جمع باشید زیرا که، یک لحظه غفلت شما در رانندگی باعث  به خارج شدن شما از مسیر و از دست دادن  امتیاز و یا حتی باخت آن مسابقه می شود. شما می توانید با خرید و ارتقاء ماشین های مختلف، می توانید از ویژگی های هر ماشین استفاده کنید و بهتر در مسابقات عمل کنید.یکی از ویژگی های این بازی فیزیک بسیار واقعی باری است.

جمع بندی: پیشنهاد من به شما گیمرهای رالی دوست ، بازی CarX Rally است. پس هرچه زودتر این بازی رالی هیجان انگیز را از سایت ما فراروید به صورت رایگان در نسخه اصلی و مود دانلود کنید.

CarX Rally ‏
بازی CarX Rally ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *