خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی رانندگی تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎جدید مود اندروید

دانلود بازی رانندگی تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎جدید مود اندروید

آپدیترایگان
تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎
  • آپدیت
  • نسخه 2.54
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 216
  • نظر: 4
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎

هم اکنون دانلود نسخه 2.54 بازی ماشینی تاپ اسپید در فراروید!

معرفی بازی: تاپ اسپید یک بازی ماشین سواری سرتاسر سرعت را تجربه کنید. این بازی ماشین سواری خفن با ماشین های ایرانی مخصوص اندرویدی ها است. شما می توانید با ماشین دلخواه خود به مسابقات بروید و یا در شهر دور بزنید و.. و یک ماشین سواری خفن را تجربه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5 امتیاز است.

درباره بازی : ریسینگ جالب و باحال بازی تاپ اسپید که، بازی ساز siros baghban برای دستگاه های اندرویدی منتشر کرده است. شما در این بازی می توانید پای خود را روی پدال گاز فشار دهید و یک دریفت خفن را داشته باشید. در بازی بیش از 20 ماشین ایرانی خفن با قابلیت های متفاوت شخصی سازی وجود دارد. اگر شما یک راننده حرفه ای هستید، بی شک این بازی انتظار شما را می کشد. شما ماشین خود را انتخاب کنید و سرگرم شوید. از ویژگی های خوب این بازی این است که، شما امکان شخصی سازی ماشین ها را دارید. به طوری که، شما می توانید انواع متفاوت قسمت های ماشین خود را از جمله رنگ، بدنه، اگزوز، بوق و… را هرگونه که سلیقه خودتان است شخصی سازی کنید. همچنین می توانید ماشین های رویایی خود را داشته باشید.

از ویژگی خوب بازی تاپ اسپید این است که، دردسترس بودن بیش از 20 بازی با خودرو های داخلی ایرانی با کیفیت بالا، شخصی سازی کامل خودرو، ماموریت های مختلف باربر، مسابقات درگ، شهر بزرگ با ترافیک داخلی حرفه ای،  حالت نمایشی و… بسیار امکانات دیگر. گرافیک بازی  بسیار خوبی را دارد.

جمع بندی: بازی تاپ اسپید یک بازی سرعتی بوده که، ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی در سراسر جهان دانلود شده. یک بازی سرگرم کننده باحال است که، می تواند مدت طولانی شما را سرگرم کند. شما می توانید بازی را به صورت رایگان در فراروید دانلود کنید.

تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎
بازی تاپ اسپید : بازی با سرعت ‎ توسط سپر امنیتی تایید شده