خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Triple Tile: Match Puzzle Game جدید مود اندروید

دانلود بازی Triple Tile: Match Puzzle Game جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Triple Tile: Match Puzzle Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.19.00
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 22
  • نظر: 0
محبوبیت 68% 68%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 2.19.00  بازی سرگرم کننده Triple Tile در فراروید!

معرفی بازی: یک بازی پازلی بی نهایت خفن و چالش برانگیز است. شما باید کاشی های مانند هم را باهم هماهنگ کنید و برای پیشرفت خود در سطح های مختلف خود را تقویت کنید. این بازی  بسیار اعتیا اور است و شما را ساعت ها سرگرم میکند. این یک گیم پلی عالی برای علاقمندان به بازی پازلی در همه سنین است. این بازی Triple Tile  امتیاز خوب 4.8 از 5 را در گوگل پلی به دست اورده است.

توضیحات بیشتر: شما در بازی  Triple Tileباید در نهایت سادگی خانه های مشابه و هم شکل را مشخص کنید. در بازی روی یک تخته که خانه ها و ایتم های کاشی وجود دارد، باید بتوانید به صورت پازلی در کنارهم قرار دهید. در حین بازی شما وظیفه دارید که، سه یا چند کاشی همرنگ و هم شکل باهم تطبیق دهید. با فال ماهجونگ موبایل مدرن ضربه بزنید، مطابقت دهید و استراحت کنید. پازل های کاشی سه بعدی را حل کنید. با تطبیق3 کاشی، تخته را پاک کنید. قفل فصل های زیبا را به کمک تقویت کننده ها بازکنید. از مناظر حوش منظره دیدن کنید و به بالای نقشه حماسی برسید. شما باید در بازی Triple Tile  یک استراتژیک خوب عالی برای برنده شدن داشته باشید . مهارت های خود را به کار بگیرید.

در بازی  Triple Tile صدها فصل پازلی و مرحله های هیجان انگیز متفاوتی برای متنوع شدن بازی  وجود دارد. شما در این بازی می توانید به کل جهان سفر کنید و پیشرفت کنید. در حین انجام عملیات کاشی ها به مکان های جدید سر بزنید. مغز خود را در بازی اموزش دهید و هر سطح از بازی پازلی یک بازی پیچیده تر و سخت تر است.

جمع بندی: اگرچه بازی شاید ساده باشد، اما طرح ایده عالی را دارد. ساختار بازی شما  را مجذوب میکند که، این بازی را ادامه دهید و ذهن و حافظه خود را تقویت کنید. شما می توانید بازی Triple Tile را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Triple Tile: Match Puzzle Game
بازی Triple Tile: Match Puzzle Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *