خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی بقا Let’s Survive – Survival game جدید مود اندروید

دانلود بازی بقا Let’s Survive – Survival game جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Let’s Survive - Survival game
  • رای: 20
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی بقایی Let’s Survive در فراروید!

معرفی بازی Let’s Survive : تلاش برای زندگی کردن و زنده ماندن در دنیای پسا زامبی ها یک بازی مهیج و عالی سرگرم کننده است.  در دسته  بازی های بقا و تلاش برای زنده ماندن است. بازی توسط استودیوی TREASTONE LTD ساخته و توسعه یافته است. امتیاز بازی در گوگل  پلی 4.4 از 5 است.

داستان بازی : Let’s Survive یک بازی که از بازی های  سبک بقا الگو برداری شده است. داستان بازی و طراحی و گرافیک و فضا همه در همین  سبک بازی های بقا است. شخصیت پردازی و نقش بازی هم به همان مانند است. داستان بازی نابود شدن دنیا به دست زامبی ها است. شما در  نقش یکی از بازماندگان از این شهر هستید و برای زنده ماندن باید تلاش کنید. شما برای زنده ماندن باید به دنبال غذا و ایتم برای زنده ماندن بگردید.

همچنین باید سلاح برای دفاع خود در برابر زامبی ها پیدا کنید. باید مواظب باشید و سطح تشنگی، گشنگی و سلامتی خود را نرمال نگه دارید. شما  در بازی یک حیوان خانگی دارید که ان را در همه جا باید به دنبال خود ببرید. شما باید از خطر گاز گرفتگی زامبی ها در Let’s Survive  در  امان  بمانید.  هر بازمانده ای باید برای خود پایگاه با دیوار های مستحکم و سلاح های قدرتمندی برای در امان ماندن از زامبی ها داشته باشد. همچنین وسایل  نقلیه مثل قایق، ماشین، را دریافت کنید و از جایی به جای دیگر برای زندگی بروید. گرافیک و صدا گذاری عالی بسیار جذاب و عالی  است.

 

جمع بندی: همانطور که گفته شده بازی Let’s Survive سبک بقا و تلاش برای زنده ماندن است. تقریبا نحوه بازی های بقایی یکی است. به طور کلی   میتوان بازی بسیار خوبی در هم رده های خود باشد و به شمایی که علاقمند به این دسته از بازی هستید پیشنهاد میکنم. در فراروید  بازی را به  صورت رایگان دریافت  کنید

دانلود نسخه مود بازی بقایی Let’s Survive اندروید

Let’s Survive - Survival game
بازی Let’s Survive - Survival game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *