خانه » بازی » معمایی » Cut the Rope: Time Travel – بازی پازلی «طناب را ببر» اندروید + مود

Cut the Rope: Time Travel – بازی پازلی «طناب را ببر» اندروید + مود

آپدیترایگان
Cut the Rope: Time Travel
  • آپدیت
  • نسخه 1.19.1
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Cut the Rope: Time TravelCut the Rope: Time TravelCut the Rope: Time TravelCut the Rope: Time Travel

دانلود بازی Cut the Rope: Time Travel برای اندروید

Cut the Rope: Time Travel _سفر زمانی کات د روپ! عنوان یک بازی بسیار جذاب و البته جدید از نسخه بازی های کات د روپ می باشد. در این بازی شخصیت و جذاب بازی یعنی Join Om با دستگاه زمان سروکار دارد و همش در زمان و به جاهای مختلف سفر می کند. در این سفرها یک سری از پازل ها را باید حل کند. حال شما باید به این شخصیت کمک کنید تا با ایتم هایی که در بازی وجود دارد طناب ها را ببرید و شکلاتی که وجود دارد را وارد دهان شخصیت جوین کنید. در این صورت می تواند به مراحل بعدی دست پیدا کند و پازل های جدیدتری را حل کند. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

شخصیت اصلی بازی یعنی جوین عاشق این است که شکلات را بخورد. حال برا اینکه به شکلات برسد باید بتواند از این مراحل عبور کند. حال  شما باید به او کمک کنید تا طناب ها را ببرید تا شکلات به جوین برسد. در این صورت جوین به شکلات خود می رسد. این مراحل در ابتدا اسان است اما با پیشروی در بازی،مراحل بازی سخت تر و چالش برانگیز تر می شوند. پس تلاش کنید به درستی طناب را ببرید و شکلات را وارد دهان جوین کنید. بازی دارای یک طراحی منحصر به فرد با گرافیک اچ دی فوق العاده است که قطعا می تواند همه را مجذوب خود کند.

این بازی دارای صدها مرحله ی مختلف و متنوع است که باید از آن ها عبور کنید. بازی همچنین کنترل های لمسی و بصری عالی دارد که شما می توانید به راحتی طناب ها را ببرید. پس طناب را درست و به موقع ببرید تا طناب هایی که در سرشان آبنات وجود دارد، آنها را به خورد کاراکترهای بازی بدهید تا بخورد. برای اینکه حداکثر امتیاز را دریافت کنید،باید طناب ها رو طوری ببرید که به ستاره های درون مرحله نیز برخورد کنند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Cut the Rope: Time Travel
بازی Cut the Rope: Time Travel توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *