خانه » بازی » ماجراجویی » Jurassic World Alive – بازی اکشن-ماجرایی چندنفره دنیای دایناسورها

Jurassic World Alive – بازی اکشن-ماجرایی چندنفره دنیای دایناسورها

آپدیتآنلاینرایگان
Jurassic World Alive
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Jurassic World Alive برای اندروید

Jurassic World Alive _دنیای زنده دایناسورها! عنوان یک بازی جذاب از دنیای دایناسورها،توسط از استودیوی بازیسازی Ludia Inc می باشد. اینبار دایناسورها بازگشته اند تا دوباره بر زمین پادشاهی کنند. دایناسورها از دنیای ژوراسیک در جزیره Isla Nublar فرار کرده اند تا برزمین حکمرانی کنند. انها می خواهند آزادانه در شهرها و محله های بچرخند و زندگی کنند. حال شما باید برای بقا و محافظت از دایناسور ها تلاش کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی همانطور که گفتیم وظیفه شما نجات دایناسورها از انقراض می باشد. ماموریت شما به عنوان یکی از اعضای جدید گروه محافظت از دایناسورها از انقراض دوم است. مناطق اطراف را جستجو کنید، دایناسورها را بیابید و از آن ها محافظت کنید. هدف شما به عنوان یک بازیکن جلوگیری از انقراض دایناسور ها است. پس وظیفه خود را به درستی انجام دهید. انواع ماموریت های متنوع در بازی بر عهده شما است. مثلا یکی از ماموریت های شما این است که،دی ان ای دایناسورها را کشف کنید و با ترکیب ان ها گونه های متنوع و جدیدی را به وجود بیاورید.

این گونه تعداد دایناسورها بیشتر می شود و امکان انقراض ان ها کم تر است. اگر شما و یا فرزنداتان به دنیای دایناسورها و بازی های مربوط به دایناسورها علاقه مند هستند علاوه بر این بازی،بازی Dino Battle را هم برایشان نصب کنید قطعا برایشان آموزنده و جذاب خواهد بود. با تیم های دایناسوری دیگر مبارزه کنید و از خودتان دفاع کنید و آنها را شکست دهید. شما می توانید در نبردهای آنلاین دایناسورها شرکت کنید و با دایناسورهای تان به مبارزه با کاربران سراسر جهان بپردازید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – همانطور که مشخص است، بازی آنلاین و اینترنتی است.
2 – در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.
3 – در حال حاضر سرور بازی فیلتر نیست و برای ورود به فیلت-رشکن نیازی ندارد [اگر خطای اتصال زد ؛ فیلت-رشکن فعال کنید].

Jurassic World Alive
بازی Jurassic World Alive توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *