خانه » بازی » PROJECT DRIFT – بازی مسابقه ای “پروژه ی دریفت 2” اندروید + مود

PROJECT DRIFT – بازی مسابقه ای “پروژه ی دریفت 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Project Drift 2.0
  • آپدیت
  • نسخه 89
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی جذاب PROJECT DRIFT برای اندروید

PROJECT DRIFT 2_پروژه دریفت 2! عنوان یک بازی جذاب ماشینی از دومین بازی مجموعه PROJECT DRIF می باشد. این بازی از استودیوی ترکیه ای BYCODEC GAMES برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این استودیو بازی های زیادی را از جمله بازی PROJECT OFFROAD 20‌ PROJECT:OFFROAD  را در روزمه خود دارد. یک بازی بسیار خوش ساخت جذاب ماشینی است که شما با ماشین های خفن اسپرت در خیابان ها دریفت می کشید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

گیم پلی بازی یک روند بسیار جذاب و هیجان انگیزی را دارد و فیزیک بازی واقع گرایانه است. این بازی یک تجربه بی نظیر و تقریبا واقع گرایانه را در ماشین سواری برای شما رقم می زند. شما با یک بازی بسیار حرفه ای و تکاملی رو بهرو هستید. شما باید در ابتدا از بین چند ماشین مختلف مسابقه ای،یکی را بخرید و آن را ارتقا دهید و شخصی سازی کنید. سپس با ماشین خود وارد بازی شوید و مرحله های بازی و ماموریت ها را انجام دهید. مهارت خود را در ماشین سواری به نمایش بگذارید. با دریفت کشیدن های خود امتیاز به دست اورید. این بازی برخلاف شکل و ظاهرکارتونی اش یک بازی بسیار حرفه ای و هیجان انگیز است. یکی دیگر از بازی های جذاب ماشینی می توان به بازی Russian Car Drift اشاره کرد.

در بازی شما باید ماموریت و چالش بسیار مهم را انجام دهید. قطعا اگر شما هم عاشق اتومبیل‌های مدرن و زیبا هستید، این بازی می‌تواند شما را به وجد بیاورد. در این بازی می‌توانید انواع مدل‌های ماشین را انتخاب کنید و رد تایرهای آنان را بر جاده‌ها بیاندازید و مراحل را پشت سر بگذارید. شمامسیرهایی متنوع و بسیار جذاب را برای نمایش دریفت‌های هیجان‌انگیزخواهید دید و در ان رانندگی خواهید کرد. بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و یک تجربه جذابی را برای شما رقم می زند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Project Drift 2.0
بازی Project Drift 2.0 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *