خانه » بازی » اکشن » Berandal Sekolah – بازی اکشن-تفننی شیطنت‌های‌مدرسه اندروید + مود

Berandal Sekolah – بازی اکشن-تفننی شیطنت‌های‌مدرسه اندروید + مود

آپدیترایگان
Berandal Sekolah
  • آپدیت
  • نسخه 1.6.7
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Berandal SekolahBerandal SekolahBerandal SekolahBerandal Sekolah

دانلود بازی جذاب Berandal Sekolah برای اندروید

Berandal Sekolah – شیطنت‌های مدرسه! عنوان یک بازی اکشن،ماجراجویی بسیار جذاب از نهمین بازی استودیو اندونزی Aim to Mite میباشد. این بازی ماجراجویی است و از یک مدرسه دبیرستانی شروع می شود. در این مدرسه حال شما به شیطنت،تعامل با دیگران، و… می پردازید. شرایط این مدرسه به گونه ای هست که همه به دنبال جلب توجه هستند و به گونه ای می خواهند خود را خفن و معروف نشان دهند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما با حس و حال کامل یک مدرسه دبیرستانی رو به رو می شوید. این بازی به صورت شخص سوم است و حالت اکشن و مبارزه ای دارد. شما در دبیرستان خود آزادانه بگردید و چون بازی از نمای سوم شخص است کنترل کامل را بر روی بازی دارید. بازی حول محور روی شخصیت اصلی بازی که نوجوانی به اسم uncock است می گردد. این پسر نوجوان به دنبال قهرمان بازی است و می خواهد به عنوان قهرمان مدرسه شناخته شود. اگر به بازی مبارزه علاقه مند هستید بازی City Fighter vs Street Gang را امتحان کنید.

در ادامه اوتصمیم دارد که مانند یک ریس یا قلدر مدرسه باشد که همه از او بترسند و به او احترام‌ بگذارند. شما در نقش Ucock هستید باید تلاش کنید تا به اینجایگاه برسید. پسرهای نوجوان زیادی در مدرسه هستند که همه سودای قهرمان شدن را دارند پس به این راحتی نمی توانید قهرمان شوید آن ها به شماایناجازه را نمی دهند. با دیگران مبارزه کنید،خرابکاری را انجام دهید تا از شما حساب ببرند. باید تلاش کنید و کارهای زیادی را انجام دهید. این بازی فانتزی و اکشن است و بیشتر جو بازی پسرانه است ممکن است باب سلیقه هرکسی نباشد،اما بسیار سرگرم کننده است. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Berandal Sekolah
بازی Berandal Sekolah توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *