خانه » بازی » اکشن » City Fighter vs Street Gang – بازی‌اکشن‌مبارزه‌باخلافکاران‌خیابانی + مود

City Fighter vs Street Gang – بازی‌اکشن‌مبارزه‌باخلافکاران‌خیابانی + مود

آپدیترایگان
City Fighter vs Street Gang
  • آپدیت
  • نسخه 2.4.0
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب City Fighter vs Street Gang برای اندروید!

City Fighter vs Street Gang – مبارزه با خلافکاران خیابانی! یک بازی حذاب و سرگرم کننده دردسته بازی های اکشن از سوی استودیوی ترکیه ای Game Theory می باشد. این بازی در سبک بازی های مبارزه ای خیابانی است که شما یک بازی هیجان انگیز را تجربه می کنید. در بازی شما وارد ماجراجویی و مبارزه با گانگسترها برای نابودی ان ها می شوید. باید ان ها را از شهر بیرون کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیازمی باشد.

تبهکاران به منزل شما هجوم میاورند درست وقتی که در حال استراحت هستید. به این صورت شما وارد ماجراجویی‌ با مبارزان و سارقین می شوید. یک‌بازی مبارزه ای هیجان انگیز که پر از صحنه های دعوایی و زد و بند است. اما در بین این دعواها،ترکیب بازی با طنز امیزی باعث می شود که، این بازی سبک متفاوتی باشد. در بازی شخصیت های زیادی وجود دارند که می توانید یکی از ان ها را انتخاب کنید و با گروه تبهکاران و گانگستر های شهر مبارزه کنید و ان ها را از شهر بیرون کنید.

هر کدام از شخصیت های بازی دارای ویژگی هایمخصوص به خود هستند. هرکدام از ان ها به ورزش رزمی مانندکونگ فو،کاراته و… مسلط هستند. این گانگستر ها و سارقان در قسمت های متفاوتی از شهر هستند، باید همه ان ها را از بین ببرید.‌ از سلاح های سرد موجود در بازی استفاده کنید،به شما کمک می کند تا راحت تر سارقین و گانگستر ها را دستگیر کنید. همچنین از ان ها برای دفاع از خود استفاده کنید.بازی دارای گرافیک کارتونی بسیار عالی و با کیفیت است که به صورت عالی طراحی شده است. ‌اگر به بازی های اکشن و مبارزه ای علاقه مند هستید این بازی قطعا نظرشما را جلب می کند. اکنون می‌توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دریافت کنید.

City Fighter vs Street Gang
بازی City Fighter vs Street Gang توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *