خانه » بازی » اکشن » Dead by Daylight Mobile – بازی اکشن “مرگ قبل از طلوع” اندروید!

Dead by Daylight Mobile – بازی اکشن “مرگ قبل از طلوع” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Dead by Daylight Mobile
  • آپدیت
  • نسخه 1.13393.13393
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Dead by Daylight برای اندروید 

Dead by Daylight _مرگ قبل از طلوع!عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیز،توسط شرکت بازیسازی کاناداییBehaviour Interactive می باشد. در این بازی که به صورت آنلاین برگذار می شود،شما وارد رقابت های 5 نفره می شوید و از بین شما 5 نفر،4 نفر با شما در یک تیم قرار می گیرند و آن یک نفر در بین شما قاتل بازی است. حال شما باید انتخاب کنید که ایا می خواهید در کدام تیم نقش ایفا کنید. امتیاز به دست آورده این بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 می باشد.

در ابتدا بازی قبل از شروع،شما این امکان را دارید که از بین شخصیت های موجود و متفاوت در بازی شخصیتی را که میخواهید انتخاب کنید. بعد ازآن وارد بازی شوید و وظایف و ماموریت هایی که برعهده شما هست را انجام دهید. ماموریت دو تیم یعنی شخص قاتل و بازمانده ها متفاوت است. قاتل بازی باید که بازماندگان را پیدا کند،آن ها را خسته و ناامید کند و به جایی که قرار است کشته (Sacrificial Hook) شوند ببرد. ماموریت تیم بازماندگان این است که،ژنراتورهای برق آیتم های بازی را بیابند و راه فرار و رهایی را پیدا کنند. اگر به بازی اکشن و مبارزه ای علاقه مند هستید،پیشنهاد می کنم بازی KUBOOM را امتحان کنید.

در ادامه حال باید انتخاب کنید که با یکدیگر تیم شوید و بجنگید و فرار کنید و یا قاتل شوید و یه تنه همه را بکشید. اگر علاقه به بازی های هیجانی و بقا دارید به شما پیشنهاد می شود که بازی را حتما امتحان کنید. در این بازی شما یک تجربه ترسناک و هیجان انگیز را برای خود رقم می زنید که قطعا ان را دوست خواهید  داشت. قاتل و بازماندگان بازی امتیازات خاص خود را دارند و قابلیت‌های بازگشایی زیادی دارند.

می تواند متناسب با استراتژی شخصی شما سفارشی شود. بازی دارای گرافیک فوق العاده است که به مانند بازی های کنسولی می باشد. طراحیجذاب سه بعدی بازی پر از جزئیات کاملا واضح شخصیتها،محیط بازی و… می باشد. گیم پلی بازی کاملا روان است و به راحتی به آن مسلط خواهید شد در عین حال بازی جذابیت خود را دارد. اکنون می توانیدنسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات مهم :

◄ این بازی فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل پیش نیاز اندروید 7.0 قابل نصب می باشد.
◄ بازی دد بای دیلایت کاملاً آنلاین است و نسخه مود برای آن وجود ندارد. [لطفاً در این مورد سؤال نفرمائید.]

Dead by Daylight Mobile
بازی Dead by Daylight Mobile توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *