خانه » بازی » اکشن » دانلود KUBOOM – جدید بازی اکشن، شوتر و تفنگی “کابوم” اندروید

دانلود KUBOOM – جدید بازی اکشن، شوتر و تفنگی “کابوم” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
KUBOOM 3D: FPS Shooting Games
  • آپدیت
  • نسخه 7.50
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏‏دانلود بازی اکشن KUBOOM 3D: FPS Shooting Games در فراروید!

KUBOOM یک بازی اکشن جذاب تفنگی از از استودیوی بازیسازی nobodyshot می باشد. بازی محیطی سه بعدی دارد و بسیار جذاب می باشد. شما در نقش کاراکتر اصلی هستید و کنترل او را در دست دارید و به صورت اول شخص می باشد. شما وارد مبارزه های نفس گیر و سخت می شوید و باید برای پیروز شدن در این مبارزه ها باید بسیار تلاش کنید. با کاربران انلاین در سراسر دنیا مبارزه کنید و از تجربه ها و مهارت دیگران استفاده کنید. امتیاز به دست اورده این بازی جذاب در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی KUBOOM مخصوص علاقه مندان به بازی های اکشن و تفنگی می باشد. وقتی وارد بازی می شوید دیگر زمان از دست شما می رود و ساعت ها مشغول بازی می شوید. در بازی حالت های مختلفی وجود دارد که شما از این بازی خسته نمی شوید. یکی از حالت های بازی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. شما باید از بین سلاح های مختلفی که در بازی وجود دارد یکی را انتخاب کنید و به صورت حرفه ای تیراندازی کنید و هدف مورد نظر خود را بزنید تا امتیاز کسب کنید. با کسب امتیاز می توانید سلاح های بیشتر و بهتری را خریداری کنید و ارتفا دهید.
همچنین شما می توانید شخصیت خود را سفارشی کنید و ایتم هایی مانند لباس را خریداری نمایید. در این بازی هیجانی و تیراندازی کنید و به به راحتی هدف خود را بکشید و اگر این کار را نکنید ان ها شما را خواهند کشت. پس بنابراین بسیار مراقب باشید و زودتر از رقیبتان به ان حمله کنید. تمام تمرکز خود را بکار گیرید تا به بهترین شکل بازی را پیش ببرید. بازی دارای گرافیک عالی و زیبا مکعبی شکل است. گرافیک بازی موجب جذابیت و متفاوت بودن این بازی با سایر بازی های هم سبک شده است. شما می توانید بازی جذاب KUBOOM را از فراروید دریافت کنید.
KUBOOM 3D: FPS Shooting Games
بازی KUBOOM 3D: FPS Shooting Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *