خانه » بازی » استراتژی » Blaze of Battle – دانلود بازی استراتژی رقابتی «شعله نبرد» اندروید

Blaze of Battle – دانلود بازی استراتژی رقابتی «شعله نبرد» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Blaze of Battle
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Blaze of BattleBlaze of BattleBlaze of BattleBlaze of Battle

دانلود بازی رقابتی Blaze of Battle برای اندروید

Blaze of Battle – شعله نبرد!عنوان یک بازی استراتژیکی و فانتزی بسیار جذاب از استودیوی هنگ کنگی LeyiGames می باشد. این بازی الگو برداری از بازی کلش آف کلنز است. در این بازی باید شهر خود را بنا کنید و برای ان ارتشی بسازید و ارتقا دهید. اژدها و شوالیه قدرتمند خود را برای مبارزه تقوین کنید تا به شکوه و افتخار دست پیدا کنید. یک شهر قدرتمند بسازید و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان مبارزه کنید. به یک اتحاد قدرتمند با بازیکنان دیگر از سراسر جهان بپیوندید و به گفتگو و دوستی با آنها بپردازید. نیروهای چندگانه را آموزش دهید و آماده حمله به رقبای خود شوید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی جذاب یک بازی شبیه ساز است که شما باید یک شهر را بنا کنید و برای ان یک ارتش قوی بسازید.یک شهر کامل بسازید و آن را در بخش های مختلف مدیریت کنید. شما این امکان را دارید که مانند یک رهبر و ریس نیروهای مختلف را جمع اوری کنید و آن ها را رهبری کنید. این نیروها می توانند شامل انواع سربازان مختلف باشند و یا شوالیه های افسانه ای و حتی اژدها و… باشند. از یک اژدها در ارتش خود برای پیروزی در بازی استفاده کنید تا راحت تر بازی را ببرید. شما برای ساخت شهر خود،نیاز به دستیابی مواد و مصالح کمیابی که برای ساخت تجهیزات و سلاح ها لازم است به صورت رایگان تنها با شکست هیولاهای قدرتمند آن ها را به دست می آورید.

اگر به بازی های کلنی گروهی و انفرادی علاقه مند هستید،بازی Jungle Heat: War of Clans را حتما امتحان کنید. یکی از هیجان انگیز ترین بازی های استراتژی شبیه سازی است که قطعا جذب بازی می شوید. پیس یک شهر پر رونقی را بنا کنید و ارتشی قوی برای شهر بسازید. این بازی به صورت آنلاین است و کلیت آن به صورت رقابت های انفرادی یا گروهی می باشد. شما باید کلن انحصاری خودتان را بسازید و دیگر بازیکنان را به آن دعوت کنید و در داخل بازی با آن ها چت کنید و به صورت گروهی با یکدیگر بازی را پیش ببرید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را فراروید دانلود کنید.

توجه : بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد – لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *