خانه » بازی » دانلود ورود ممنوع 2 بازی ماشینی ایرانی بسیار جذاب اندروید + مود

دانلود ورود ممنوع 2 بازی ماشینی ایرانی بسیار جذاب اندروید + مود

جدیدرایگان
ورود ممنوع 2
  • رای: 52
  • نظر: 1
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

ورود ممنوع 2ورود ممنوع 2ورود ممنوع 2ورود ممنوع 2ورود ممنوع 2

دانلود بازی ماشینی ورود ممنوع 2 مود برای اندروید

به نسخه ۱.۷ آپدیت شد به همراه مود

ورود ممنوع 2 مود عنوان یک بازی جذاب ماشینی ایرانی که بسیار پر طرفدار می باشد. این بازی توسط حمیدرضا عبدل برای سیستم عامل اندروید منتشرشده است. در این بازی شما به عنوان یک قاچاقچی هستید که باید ماموریت ها و بار هایی را که بر عهده شما است را به مقصد برسانید. اما به این سادگی نیست. شما در طول مسیر با چالش هایی رو به رو می شوید و ممکن است هر لحظه پلیس شما را دستگیر کند. پس مراقب باشید و محموله ها رابه مقصد نهایی برسانید.

در این بازی شما وارد یک بازی تخت گاز جذاب در جاده های باز با ماشینای ایرانی،کف خواب و اسپرت می شوید. در بازی و دنیای کف خواب سوار هاهیچ محدودیتی وجود ندارد. ماشینتان را اسپرت و کف خواب کنید و وارد بازی شوید در ابتدا گفتیم که شما در نقش یک قاچاقچی هستید. حال در ادامه،بازی دارای مراحل مختلفی است که در هر مرحله بازی باید محموله‌ی  خود را سریع وسالم به مقصد برسانید. تلاش کنید با مهارت از مسیر‌های پیچیده و پراز چالش بگذرید. از دست دام‌های پلیس ها فرار کنید و نگذارید که به شما مشکوک شوند. شما راه سختی را در پیش دارید و با مشکلات و مانع های زیادی رو به رو میشوید که باید با هوش و مهارت خود از پس ان ها بر بیایید. از بازی های پیشنهادی نیز میتوان به بازی کلاچ در این موضوع اشاره کرد.

از ویژگی های بازی ورود ممنوع ۲:

  • داری تنظیمات گرافیکی
  • تنظیمات حالت رانندگی (دکمه .حسگر.فرمان.جوی استیک)
  • داری ۹ خودرو
  • همه خودرو ها با نمای داخلی هستند
  • و…

بازی دارای گرافیک بسیار جذاب و صداگذاری مهیج و مناسب است که باعث بی نظیری بازی و مفرحی برای بازیکنان می‌شود. قطعا این بازی می‌تواند شما را سرگرم کند و شما را به خود جذب کند. با مراحل و ماموریت های سرگرم کننده قطعا از این بازی خسته نخواهید شد. اکنون می توانید نسخه اصلی به همراه مود آن بازی را از فراروید دانلود کنید.

ورود ممنوع 2
بازی ورود ممنوع 2 توسط سپر امنیتی تایید شده