خانه » بازی » استراتژی » Army Men Strike – بازی استراتژی «حمله ارتش اسباب بازی» اندروید

Army Men Strike – بازی استراتژی «حمله ارتش اسباب بازی» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Army Men Strike: Toy Wars
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

بازی جذاب Army Men Strike برای اندروید

Army Men Strike _حمله سربازهای اسباب بازی! عنوان یک بازی جذاب و پرطرفدار در دسته بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی Yuanli Prism می باشد. در این بازی شما باید یک پایگاهی را برای سربازهای اسباب بازی خود بسازید. با سرباز های اسباب بازی، ماشین های RC و روباتهای اسباب بازی یک ارتش قدرتمند بسازید و با دشمنان خود وارد مبارزه شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

حال همانطور که گفتیم شما وظیفه دارید سرباز های اسباب بازی را جمع اوری کنید،ان ها را فرماندهی کنید و برایشان پایگاهی بسازید. وارد مبارزات شوید و خانه ها را فتح کنید. ارتشی ازسربازهای اسباب بازی تشکیل دهید،با دیگران متحد شوید، دشمنان تان را شکست دهید و در نهایت شهرهایشان را فتح کنید. با دوستانتان سپاه بسازید و با دانشمندان دیوانه مسابقه دهید. در میدان نبرد با دشمنان از استراتژی استفاده کنید و مردان ارتش خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید. سربازان خود را ارتقا دهید و انواع آموزش را به سربازان خود آموزش دهید و به رقابت با بازیکنان دیگر بپردازید.

گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت بینظیر HD ارائه شده است باهزاران بازیکن دیگر از سراسر جهان به صورت آنلاین مبارزه کنید. هدف نهایی شمادر این بازی پیروزی است. منابع مورد نیازتان را جمع آوری کنید، قفل سلاح های جدید را باز کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است.
2 – بازی فقط و فقط با گذر از تحریم بالا می اید  (یا تحریم هستیم یا سرور بازی فیلتر بشه).
3 – بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد – در مورد نسخه ی مود سوال نفرمایید و درخواست نفرستید.
4 – زین پس همیشه اخرین اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه می توانید دانلود بکنید.

Army Men Strike: Toy Wars
بازی Army Men Strike: Toy Wars توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *