خانه » بازی » معمولی » Stack Colors! – بازی تفننی-رکوردزنی آفلاین دسته‌رنگ‌ها اندروید + مود

Stack Colors! – بازی تفننی-رکوردزنی آفلاین دسته‌رنگ‌ها اندروید + مود

آپدیترایگان
Stack Colors!
  • آپدیت
  • نسخه 4.5.15
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Stack Colors!Stack Colors!Stack Colors!Stack Colors!

دانلود بازی سرگرم کننده Stack Colors v برای اندروید!

Stack Colors v_دسته رنگ ها!عنوان یک بازی خوش ساخت بسیار جذاب از معروف و پرطرفدار‌ VOODOO می باشد. این استودیو سازنده بازیهایی همچون Arrow ، Dune ، Crowd City می باشد. این بازی از دسته بازی های رکورد زنی می باشد که، شما باید دسته رنگ ها را جمع اوری کنید و ان ها را روی یکدیگر تلمبار کنید. ان ها را روی هم قرار دهید. سپس آن ها را شوت کنید تا بتوانید بیشترین امتیاز را کسب کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی دسته رنگ ها ممکن است در نظرتان ساده بنظر برسد. اما وقتی وارد بازی می شوید و کمی در بازی پیش می روید، متوجه می شوید که یک باری سرگرم کننده و جذاب است. بازی دارای دو بخش کلی و اصلی می باشد. در بخش اول بازی شما باید، رنگ ها را جمع اوری کنید. بازیکن به صورت خودکار به جلو حرکت می کند. شما فقط باید کنترل به سمت چپ و راست رفتن بازیکن را به دست بگیرید. شما وقتی می خواهید شروع به حرکت کنید رنگ های متفاوتی را می بینید. با هرکدام از ان ها شروع کنید رنگ اصلی شما می شود. وقتی به دروازه رسیدید،رنگ اصلی شما عوض می شود و باید رنگ جدید را جمع اوری کنید.

در بخش دوم از بازی شما باید تکه رنگ ها را جمع اوری کنید و به قسمت اخر رسیدید ان ها را پرتاب کنید. اخرین تکه رنگ به جلوترین نقطه که پرتاب شود و برسد امتیاز شما می باشد.

این بازی تفننی و رکورد زنی شما را سرگرم می کند و مناسب تمامی سنین می باشد. حجم بازی کم است و گیم پلی ساده ای دارد. اکنون می توانید بازی جذاب دسته رنگ ها را از فراروید دانلود کنید.

Stack Colors!
بازی Stack Colors! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *