خانه » بازی » بازی من دزد نیستم 2 دانلود نسخه جدید مود شده اندروید

بازی من دزد نیستم 2 دانلود نسخه جدید مود شده اندروید

جدیدرایگان
من دزد نیستم ۲
  • آپدیت
  • نسخه 107
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 192
  • نظر: 1
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

من دزد نیستم ۲من دزد نیستم ۲من دزد نیستم ۲من دزد نیستم ۲من دزد نیستم ۲

دانلود بازی من دزد نیستم 2 برای اندروید!

نسخه جدید به همراه نسخه مود با امکان پول افزایشی به جای کاهش اضافه شد!

2 I’m not thief یا من دزد نیستم 2! عنوان یک‌ بازی ایرانی بسیار جذاب از استودیوی گلیم گیمز می باشد. این بازی قسمت اول بسیار محبوب و‌ پرطرفدار بوده.حال ما برگشتیم با داستان و چالش های زندگی‌‌ فرامرز و یاور! ماجراجویی های جدیدی را در این سری از بازی من دزد نیستم را خواهید دید که بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد. در این سری از بازی من دزد نیستم یاور از زندان ازاد میشود و باید زندگی خودش را از نو بسازد. با یاور و چالش های زندگی اش همراه شوید🙃 و به او کمک کنید تا مسیر درست زندگی اش را پیش ببرد.

یاور پس از ازادی از زندان راهی شهر می شود تا برای خود کاری پیدا کند. او در پی جستجو برای کار،ناگهان دوست قدیمی اش را میبینید. از اومی‌خواهد که برایش کاری پیدا کند تا مشغول شود و پول💰 در بیاورد. یاور شاگرد بستنی فروش می شود و از اینجا، داستان و چالش های یاور در این مسیر شروع میشود. یاور باید هر روز سفارش مشتریان را بگیرد و ان ها را اماده کند. باید تمام تلاشش را بکند تا بتواند به بهترین شکل ممکن سفارش ها را اماده کند وتحویل دهد. مشتریان ممکن است ابیموه و یا بستنی سفارش دهند!پس از سفارش مشتریان یک تایم مشخصی وجود دارد که منتظر سفارششان هستند. قبل از اتمام صبر مشتریان یاور باید سفارش ها را اماده کند. اگر سفارش های مشتریان را اماده نکند، یاور مشتری های خود را از دست می دهد. نسخه اول بازی را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

در این ماجراجویی یاور، چالش های زیادی را باید بگذراند. طراحی بازی و تمام گفتگو ها همه و همه مانند فرهنگ ایرانی است. این گیم پلی بسیار ساده و روان است شما به راحتی می توانید بازی را انجام دهید. گرافیک بازی و صدا گذاری بی نظیر ان قطعا یک گیم پلی عالی را برای شما رقم می زند. اکنون می توانید بازی جذاب داستانی را از وبسایت فراروید دانلود کنید.

من دزد نیستم ۲
بازی من دزد نیستم ۲ توسط سپر امنیتی تایید شده