خانه » بازی » استراتژی » دانلود Island War – جدید بازی استراتژیکی «جنگ جزیره» اندروید!

دانلود Island War – جدید بازی استراتژیکی «جنگ جزیره» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Island War
  • آپدیت
  • نسخه 4.7.7
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 60% 60%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Island War برای اندروید!

Island War جزیره جنگ! عنوان بازی استراتژیکی بسیار جذاب از استودیوی بازیسازی Fastone Games HK می باشد. این بازی الگو برداری شده از بازی clash of clan می باشد. در این بازی شما باید به جزیره دشمنان حمله کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید استحکامات دشمنان را از بین ببرید. با از بین بردن استحکامات دشمنان در نهایت شما به تصرف جزیره ان ها می رسید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز میباشد.

در ابتدا شما باید با کشتی های خود، به سمت جزیره دشمنان بروید و با نیروهای خود وارد جزیره شوید و حمله کنید. سربازان دشمن،در برابر شما ایستادگی می کنند شما باید بتوانید ان ها را شکست دهید تا وارد جزیره شوید. شکست دشمن کار اسان و راحتی نیست. پس از ان استحکامات دشمنان را از بین ببرید و جزیره شان را برای خود تصرف کنید. نیروهای جنگجو شما با شمشیر وارد نبرد می شوند. اما کم کم جنگجویان کماندار هم به شما اضافه می شوند. همینطور با ادامه و پیشروی در بازی یک سپاه عظیم را برای خود بنا کنید.

برای اینکه بتوانید از خود دفاع کنید، برای خود استحکاماتی مانند دیوار، برج تیرانداز، بمب، و… بسازید. شما در هر دوری که در بازی موفق شوید، می توانید اکس پی، تروفی، گلد، و لاگ به دست بیاورید. با گلد می توانید کارت کاراکتر و یا کارت های ویژه بخرید و با لاگ می توانید انواع و اقسام آپگرید ها را انجام دهید که این مورد هم یکی از ویژگی های جدید و متفاوت این بازی است. بازی دارای حالت های مختلفی است و در حال،این بازی شامل ۳ حالت “استاندارد”، “رویداد”، و “کلن” است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Island War
بازی Island War توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *