خانه » بازی » معمایی » دانلود Gems of War – بازی پازل-نقش آفرینی «الماس‌های جنگ» اندروید

دانلود Gems of War – بازی پازل-نقش آفرینی «الماس‌های جنگ» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Gems of War - Match 3 RPG
  • آپدیت
  • نسخه 7.0.0
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Gems of War برای اندروید!

Gems of War – Match 3 RPG الماس های جنگ! عنوان یک بازی اکشن و جذاب در دسته بازی های رقابتی از استودیوی استودیوی 505 Games Srl می باشد. این استودیو سازنده بازی های جذاب‌ و خوش ساخت Terraria ، Battle Islands ، Portal Knights  است. الماس های جنگ یک بازی جورچین است که از دو سبک Match 3 و RPG می باشد. این ترکیب موجب جذابیت بازی شده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

با ورود به این بازی در دنیای ماجراجویی ها غرق می شوید. به ماجراجویی در قلمرو خود بپردلزید و با دشمنانتان رو به رو شوید و ان ها را نابود کنید. شما باید قهرمانان خود را بیابید و یک تیم قهرمانان را برای خود بسازید. در بازی باید جادوها را باز کنید و به دشمنانتان حمله کنید. بیش از ۳۰۰ نیرونطامی وجود دارد که به شما در باز کردن جادوها و حمله به دشمنان کمک می کند. علاوه بر ان باید قلمروهای جدید را باز کنید و قلمرو خود را گسترش دهید.

در بازی Gems of War می‌توانید هم به صورت انفرادی و هم گروهی PvP به رقابت بپردازید که در بخش انلاین بازی است. به حل پازل ها و جورچین ها در بازی بپردازید و جورچین های ۳ تایی را حل کنید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که در کم ترین زمان ایتم های مانند هم را در کنار یکدیگر قرار دهید. در این بازی سرگرم کننده و آسان برای بازی پازل شیرجه بزنید که در آن جواهرات را برای ترکیب های دیوانه وار با یکدیگر تطابق می دهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی الماس‌های جنگ را از فراروید دانلود کنید.

توجه : بازی به اینترنت نیاز دارد و دیتای مورد نیاز در اجرای اولیه دریافت می شود

Gems of War - Match 3 RPG
بازی Gems of War - Match 3 RPG توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *