خانه » بازی » استراتژی » Worms W.M.D: Mobilize – بازی استراتژیکی “نبرد کرم‌ها” اندروید!

Worms W.M.D: Mobilize – بازی استراتژیکی “نبرد کرم‌ها” اندروید!

آپدیترایگان
Worms W.M.D: Mobilize
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.809093
  • اندروید 7.1
  • دسته
  • قیمت 5.99
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیک Worms W.M.D: Mobilize برای اندروید!

Worms W.M.D: Mobilize – نبرد کرم ها! عنوان یک بازی جذاب و محبوب از استودیوی Team 17 Digital Limited می باشد. این بازی یکی از پر مخاطب ترین و بهترین بازی های فرانچایز می باشد. در این بازی شما در نقش کرم هایی در میدان نبرد هستید که باید با یکدیگر مبارزه کنید. امتیازبه دست اورده بازی در‌گوگل پلی 3.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

Worms W.M.D: Mobilize یک بازی استراتژی؛ اکشن، نوبتی است که در آن تیم‌هایی از کرم‌ها در بین منظره های تخریب‌ پذیر به‌طور تصادفی به نبرد با یکدیگر ‌می پردازند. این بازی بااستفاده از المان های انقلابی به یک بازی مدرن و جذاب تبدیل شده است. شما با نبرد کرم ها در این بازی رو به رو هستید. کرم های دو بعدی که با سلاح ها و وسیله نقلیه، به این سری به بازی امده اند. هر تیم به نوبت با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند و وسایل نقلیه و اشیاء و… که دارد به کرم های تیممقابل حمله می کند و آنها را شکست می دهد. کرم ها زمانی می میرند که سلامت آنها به صفر برسد یا در آب غرق شوند. تیم برنده تیمی است که تیمش در ان کرم باقی مانده است.

در بازی سلاح ها و وسایل نقلیه و ساختمان های جدید و مختلفی وجود دارد. گیم پلی بازی کلاسیک و مدرناست که دارای گرافیک بی نظیر دو بعدی می باشد. قطعا در این سری از بازی های کرم ها شما یک تجربه جدید را به دست خواهید اورد. اکنون می توانید بازی نبرد کرم‌ها را از فراروید دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

1_بازی Worms W.M.D: Mobilize فقط بر روی دستگاه های 64 بیتی از نوع arm64-v8a قابل نصب است 2_بازی در مرحله آزمای شی به سرمی برد و این یعنی احتمال عدم ناسازگاری با دستگاه ها یا اندرویدهای مختلف وجود دارد. 3_برای Worms W.M.D:Mobilize هیچ نسخه مود شده(پول بی نهایت و …) وجود ندارد اما در صورتی که این نسخه فراهم شود به لینک های دانلود اضافه می شود.

Worms W.M.D: Mobilize
بازی Worms W.M.D: Mobilize توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *