خانه » بازی » استراتژی » SIEGE: World War II – بازی استراتژیکی محاصره: جنگ جهانی دوم

SIEGE: World War II – بازی استراتژیکی محاصره: جنگ جهانی دوم

آپدیتآنلاینرایگان
SIEGE: World War II
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.0
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

SIEGE: World War IIظ

SIEGE: World War II – محاصره: جنگ جهانی دوم! عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیز از استودیو بازیسازی آمریکایی Simutronics Corp‌ می‌باشد. این بازی به صورت کاملا انلاین است و در لحظه در هر لوکیشنی بودید، باید به رقابت با دشمنان بپردازید. تلاش کنید در رقابت ها پیروز شوید و در جنگ های جهانی بزرگ تر شرکت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در‌گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی SIEGE: World War II داستان جنگ جهانی دوم را روایت می کند. شما باید برای خود ارتشی تشکیل دهید تا بتوانید در برابر دشمنان از خود دفاع کنید. در بازی یک استراتژیک درست را به کار بگیرید و مدیریت درستیرا داشته باشید. شما باید حالت از هجومی و دفاعی درست استفاده کنید. هر وقت که فرصت داشتید به سمت دشمنان هجوم ببرید به ان ها حمله کنید و هر وقت نیاز بود از خود دفاع کنید و عقب نشینی کنید.

شما در بازی انواع زیادی از سلاح ها ،بمب،نارنجک،تانک و… را در اختیار دارید که همه ی تجهیزات به همان شکل، در دوران جنگ جهانی هستند. باید برای شکست دشمن ار تجهیزات به درستی استفاده کنید. با انجام ماموریت ها و پیروزی در رقابت ها شما امتیاز به دست می اورید. با استفاده از امتیاز های خود می توانید سلاح های جدید را خریداری کنید. دید بازی از نمای بالا می باشد که شما کنترل همه چیز را در دست دارید. پس اگر علاقه به بازی های تفنگی و گروهی دارید این بازی را به شما پیشنهادمی کنیم.

از ویژگی های کلیدی بازی امکان رقابت انلاین با بازیکنان در هر جای دنیا به صورت های  PvP یا Player vs. Playe را دارید که قطعا بخش جذابی می‌تواند باشد. علاوه بر ان بازی بخش افلاین هم دارد که دیگر خبری از سربازان واقعی نیست! شما در این بخش با بات ها بازی می کنید. گرافیک ب نظیر بازی با طراحی واقعیو‌ دقیق ان یک گیم پلی هیجان انگیز را برای شما رقم زده است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی محاصره: جنگ جهانی دوم را از فراروید دانلود کنید.

SIEGE: World War II
بازی SIEGE: World War II توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *