خانه » بازی » ورزشی » Tennis Clash – بازی ورزشی مولتی‌پلیر آنلاین رقابت‌های تنیس اندروید

Tennis Clash – بازی ورزشی مولتی‌پلیر آنلاین رقابت‌های تنیس اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Tennis Clash: Multiplayer Game
  • آپدیت
  • نسخه 4.18.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ورزشی Tennis Clash برای اندروید!

Tennis Clash: Multiplayer Game – رقابت های تنیس سه بعدی! عنوان یک بازی خوش ساخت در دسته بازی های ورزشی از استودیوی خلاق Wildlife Studios می باشد. اولین بازی مهیج این استودیو به نام Zoobaمی باشد. در این بازی شما امکان بازی را در فضایی کاملا شبیه ساز،ورزش محبوب تنیس را دارید که قطعا یک تجربه خفن را برایتان رقم خواهد زد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

Tennis Clash یک بازی جداب کاملا شبیه ساز ورزش تنیس است که شما در نقش یک بازیکن تنیس قرار می گیرید. شما باید در مسابقه و لیگ های مختلف تنیس شرکت کنید.تمام تلاش خود را بکنید تا مقام اول را کسب کنید.باید خود را مجهز کنید تا به عنوان یک بازیکن برتر در بازی قرار بگیرید. شما این امکان را دارید که، به صورت انلاین با دوستان خود بازی کنید و با یکدیگر به رقابت بپردازید. بازی دارای چند بخش اصلیمی باشد که از مورد توجه ترین بخش بازی، بخش انلاین است که، بازیکنان در ان بدون نظم یا چیدمانی هستند. شما با یه کلیک ساده وارد رقابت های انلاین به صورت PvP می شوید. تلاش کنید که از یک بازیکن ساده به یک بازیکن برتر و ماهر تبدیل شوید.

در این بازی شما با چالش های زیادی رو به رو می شوید. تمام مهارت و استعداد خود را به کار بگیرید تا از چالش ها بگذرید و در رقابت ها پیروز شوید. این گیم پلی تلاش دارد که یک تجربه متفاوتی را از ورزش تنیس برای شما رقم بزند. پس اگر به بازی های ورزشی مخصوصا تنیس علاقه مند هستید این بازی برای شما است. اکنون می‌توانید بازی رقابت‌های تنیس را از فراروید دانلود کنید.

Tennis Clash: Multiplayer Game
بازی Tennis Clash: Multiplayer Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *