خانه » بازی » استراتژی » Auto Defense – بازی استراتژیک – برج‌دفاعی «دفاع اتوماتیک» اندروید!

Auto Defense – بازی استراتژیک – برج‌دفاعی «دفاع اتوماتیک» اندروید!

آپدیتآنلاین
Auto Defense
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.3.0
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیک Auto Defense برای اندروید!

Auto Defense – دفاع اتوماتیک! عنوان یک بازی استراتژیکی هیجان انگیز از استودیوی Gameloft می باشد. گیم لافت کمپانی بسیار معروف بازیسازی فرانسوی است که از سال 1999 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. از بازی های این کمپانی می توان به minion rush, Asphalt,sniper fury و… اشاره کرد. این بازی در سبک بازی های دفاع از برج می باشد که، شما باید برج هایی را در مرکز فرماندهی بسازید، که به صورت خودکار به سمت مهاجمین شلیک کند. پس استراتژی درست را به کار بگیرید تا از مرکز فرماندهی خود دفاع کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز باشد.

در این بازی شما ماموریت دارید تا از برجک های خود دفاع کنید. باید بتوانید مدیریت کنید و به طور درست از برجک ها در برابر دشمنان دفاع کنید. دشمنان شما موجوداتی بیگانه و ناشناخته هستند که از سیاره و سرزمین های دیگر به قصد نابودی سرزمین شما امده اند. شما باید با تاکتیک درست و نقشه درست برج ها را در مرکز فرماندهی بچینید. از این مرکز در برابر حملات دشمنان دفاع کنید. زیرا که دشمنان هدفشان نابودی مرکز فرماندهی است که با نابودی ان همه چیز از بین می رود. باید بتوانید تعداد زیادی برج را به صورت مجموعه بسازید که، به صورت خودکار به سمت دشمنان شلیک کند. از این طریق راحت تر می توانید برج ها را مدیریت کنید و مانع نابودی شان شوید. اگر به بازی های دفاع از برج علاقه مند هستیدقطعا این بازی نظرتان را جلب می کند.

از ویژگی کلیدی بازی Auto Defense می توان به گرافیک بسیار جذاب و دوست داشتنی و طراحی فانتزی بازی اشاره کرد که همه اینها موجب جذابیت بازی هستند. ماموریت های منحصر به فرد بازی را انجام دهید و از چالش های بگذرید. اکنون می‌توانید نسخه اصلی این بازی را ازفراروید به صورت مستقیم از فراروید دانلود کنید.

Auto Defense
بازی Auto Defense توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *