خانه » بازی » استراتژی » Iron Throne – بازی استراتژیکی آنلاین «تاج و تخت آهنین» اندروید!

Iron Throne – بازی استراتژیکی آنلاین «تاج و تخت آهنین» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Rise of Firstborn
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیک Rise of Firstborn برای اندروید!

Rise of Firstborn تاج و تخت اهنین! عنوان یک بازی جذاب در دسته بازی های استراتژیک‌ می باشد که، توسط استودیوی Netmarble برای دستگاه های اندروید می باشد. از بازی های محبوب این استودیو‌ عبارت است از Star Wars Force Arena و Marvel Future Figh که برای دستگاه اندروید ارائه کرده است. شما به عنوان پادشاه باید سرزمین خود را با شکوه سازید و دیگر سرزمین ها را به تصرف خود دراورید. امتیاز به دست اورده بازی اکنون در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما به عنوان یک پادشاه باید با یک برنامه و تاکتیک درست، پادشاهی و سرزمین خود را به ان شکوه و عظمت سابق بازگردانید. همچنین می‌توانید دیگر سرزمین ها را تحت سلطه خود در بیاورید. دشمنان همه اطراف شما هستند،همه ان ها به دنبال غارت اموالتان و تصرف سرزمین شما هستند. پس شما باید قهرمان خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در این بازی شما با قهرمانان زیادی روبه رو می شوید. این قهرمانان هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و دارای توانایی های منحصر به فردی می باشند. پس یکی را انتخاب کنید و برای خود ارتشی تشکیل دهید.

از ویژگی کلیدی بازی Rise of Firstborn می‌توان به گرافیک و صدا گذاری مهیج بازی اشاره کرد. علاوه بر ان سفارش سازی و افزایش قهرمانان خود به عنوان پاداش و دستاورها در جنگ، ساخت استراتژی و شکل دادن اتحاد برای مبارزه علیه میلیون ها بازیکن جهانی همه اینها موجب محبوبیت و عالی بودن بازی شده است. شما می توانید این بازی را از فراروید دریافت کنید.

توجه:بازی اینترنتی و آنلاین است – هک نمیشود و مود ندارد + اسم بازی عوض شده و هم اکنون Rise of Firstborn نام دارد.

Rise of Firstborn
بازی Rise of Firstborn توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *