خانه » بازی » استراتژی » War and Order – بازی استراتژیک «جنگ و برقراری نظم» اندروید!

War and Order – بازی استراتژیک «جنگ و برقراری نظم» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
War and Order
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیک War and Order برای اندروید

War and Order – جنگ و برقراری نظم! عنوان یک بازی استراتژیک و هیجان انگیز از سوی استودیوی آمریکایی Camel Games, Inc می باشد. بازی های ساخت این استودیو عبارت است از Little Empire و Age of Z که بسیار خوش ساخت هستند. در این بازی شما باید امپراطوری خود را بسازید و‌ ان راگسترش دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی4.0 از 5.0 امتیاز  می باشد.

در ابتدا گفتیم که شما در نقش یک فرمانده در بین امپراطوری و پادشاهی های مختلف هستید. شما باید امپراطوری خود را بسازید و سرزمین های زیادی را تصرف کنید. در امپراطوری خود قلعه های بسیار بلند بسازید تا دشمنان نتوانند به داخل قلمرو شما نفوذ کنند. دشمنان همه در کمین هستند. همه ان ها قصد حمله و نابودی به شما را دارند. نباید هیچ فرصتی بدهید که دشمنان بتوانند  به شما حمله کنند. یک ارتش قوی بسازید که در هنگام حمله بتوانند دشمنانتان را از بین ببرند. شما می توانید با دیگران در سراسر دنیا وارد نبرد شوید. در بازی بیش از ۵۰ نیرو متنوع وجود دارد که شما می توانید از هرکدام ان ها به نفع خود استفاده کنید.

از ویژگی کلیدی بازی War and Orderمی توان به قابلیت بازی انلاین با افراد مختلف اشاره کرد که می توانید با ان ها از طریق چت ارتباط برقرار کنید.کاربران انلاین میتوانند دشمنان شما باشند و یا هم می توانید اتحادی با ان ها تشکیل دهید و متحد شوید. با اتحاد خود می‌توانید در برابر دشمنان ایستادگی کنید. شما می توانید جدید نسخه بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه: بازی کاملاً آنلاین است و هک نمیشود مود آن وجود ندارد.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.camelgames.superking را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.– بازی را اجرا نمایید.

War and Order
بازی War and Order توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *