خانه » بازی » معمایی » دانلود Merge Gardens – بازی پازل-فکری “باغچه رؤیایی” اندروید + مود

دانلود Merge Gardens – بازی پازل-فکری “باغچه رؤیایی” اندروید + مود

آپدیترایگان
Merge Gardens
  • آپدیت
  • نسخه 1.18.6
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Merge Gardens برای اندروید

Merge Gardens – باغچه رویایی! عنوان یک بازی پازلی بسیار جذاب توسط استودیو بازی سازی Futureplay می باشد. این استودیو بازی های قوی بسیار زیادی را ارائه کرده است. باغچه رویایی هم یکی از این بازی ها می باشد. در این بازی در مکانی دور و جادویی یک باغچه وجود دارد که سال ها به حال خودش رها شده و ان صفا و سرسبزی سابق را ندارد. شما باید این باغچه را از نو راه بیاندازید و ان را سرسبز و با صفا کنید. امیتاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Merge Gardens در دسته بازی های فکری و حل کردنی می باشد. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده است و می تواند تجربه خوبی را برایتان رقم بزند. باغچه رویاییتان را بسازید و ان را گسترش دهید. برای اینکار شما باید باغچه خود را به بهترین شکل دیزاین کنید و ان را سر سبز و زیبا بسازید. شما باید با تطبیق و حل پازل ها ایتم هایی را که برای نوسازی باغچه نیاز دارید به دست بیاورید.

درخت های بلند و گل های رنگارنگ را در باغچه بکارید تا زیبایی باغچه شما چند برابر شود. همه چیز را باهم ترکیب کنید تا بتوانید به ان چیزی که می خواهید دست یابید. در بازی شما تنها نیستید همراهی دارید که، کسی نیست جز جوجه تیغی ناز که به شما در این مسیر کمک میکند. باغچه خود را گسترش دهید و زمین هایی که در اطراف رها شده اند را به باغچه ای بزرگ برای خود تبدیل کنید. شما می‌توانید دو نسخه اصلی و مود،بدون محدودیت بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود شما خرج کنید تا طلا و الماس بجای کم شدن زیاد شوند.

Merge Gardens
بازی Merge Gardens توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *