خانه » بازی » استراتژی » دانلود Warlings 2 3.1.0 – بازی استراتژیکی-اکشن “جنگجوها 2” اندروید + مود

دانلود Warlings 2 3.1.0 – بازی استراتژیکی-اکشن “جنگجوها 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Warlings 2: Total Armageddon
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی استراتژیکی Warlings 2 برای اندروید

Warlings 2: Total Armageddon جنگجوها 2: آخرالزمان تمام عیار عنوان یک بازی جذاب در دسته بازی های تفننی و استراتژیکی که از سری دوم بازی Warlings از استودیوی 17th Pixel Poland کشور لهستان می باشد. بازی با ایده و الگو برداری از بازی Worms است و تقریبا ویژگی ها و شباهت های زیادی را به هم دارند. بازی صرفا داستان خاصی را ندارد و به نبرد و شکست موجودات عجیب غریب ختم می شود. نداشتن خط داستانی به معنای بد بودن بازی نیست. اتفاقا این بازی گیم پلی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیزی را دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی جنگجویان 2 دارای دو حالت افلاین و انلاین است که در حالت افلاین ان بازی به صورت تک نفره است. در حالت انلاین بازی چند نفره است که به صورت رقابت های PvP اجرا می شود. در بازی شما در نقش شخصیت به ظاهر بامزه با باتنی خشن هستید که باید به نبرد با موجودات عجیب بروید. این موجودات ماهر هستند و شما باید با نقشه درست در بازی پیش بروید. شما امکان این را دارید که از بین شخصیت های مانند،خلبان،سرباز و… یکی را انتخاب کنید. برای خود یک گروه مبارز تشکیل دهید تا در نبرد ها تنها نمانید.

از ویژگی های کلیدی بازی Warlings 2: Total Armageddon می توان به دو حالت مختلف بازی یعنی بخش افلاین و انلاین ان  (تک نفره،چند نفره،)اشاره کرد. وجود سلاح ها و نقشه های مختلف در بازی که یکنواختی را از بازی دور می کند و شما از بازی خسته نخواهید شد. گرافیک کارتونی و حجم مناسب بازی از نکات مثبت و کلیدی این بازی می باشد. هم اکنون می توانید این سری از بازی Warlings 2 را از فراروید دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی با ورود هر رروز به بازی مقدار زیادی طلا و الماس دریافت می کنید!

Warlings 2: Total Armageddon
بازی Warlings 2: Total Armageddon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *