خانه » بازی » معمایی » دانلود Brain Find – بازی پازل – چالش ذهن «تست هوش» اندروید + مود

دانلود Brain Find – بازی پازل – چالش ذهن «تست هوش» اندروید + مود

آپدیترایگان
Brain Find: Can you find it?
  • آپدیت
  • نسخه 3.15.4
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Brain Find: Can you find it? در فراروید!

Brain Find: Can you find it چالش ذهن «تست هوش! عنوان یک بازی پزالی بسیار جذاب از استودیوی Focus apps هنگ کنگی است. این استودیو  به ساخت و انتشار بازی های سبک Trivia و Puzzle مشغول است. در این بازی شما با پازل ها و تست هوش و معماها برای تقویت و سنجش هوش رو به رو می شوید. پازل های موجود در بازی مسخره و خنده دار است و نوع متفاوتی از سنجش هوش به شمار می رود. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Brain Find پازل و معما های عجیب و غریبی وجود دارند. یعنی اینکه وقتی شما با پازل ها رو به رو می شوید در دید اول ساده و اسان به نظر می رسند. برای حل این معما ها شما با کمی دقت متوجه خواهید شد که جواب در همان تصویر است. شما با استفاده از ایتم های موجود در تصویر می توانیداین معما ها را حل کنید. معما ها ساده به نظر می رسند اما واقعا اینطور نیست. یک معما ممکن است شما را به چالش بکشید و مدت ها درگیرتان کند.

در بازی مراحل متفاوت زیادی وجود دارد که،هرکدام از ان ها جذابیت و داستان خود را دارند. معمولا روال و داستان هر مرحله نجات جان افراد مختلف است. این مراحل و معما ها به شما کمک می کنند تا هوش شما سنجیده شود و درک شما بالا برود. ذهن شما در این بازی رو به منطق پیش می رود. طراحی و فضای بازی کارتونی و طنز امیز می باشد که شما به شما احساس خوبی دست بدهد و تمایل به ادامه داشته باشید. اگر به دنبال بازی های چالشی و پازلی هستید ما به شما این بازی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی تست هوش را از فراروید دریافت کنید.

Brain Find: Can you find it?
بازی Brain Find: Can you find it? توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *