خانه » بازی » استراتژی » Space Wolf RPG .– دانلود بازی اکشن-نقش‌محور گرگ کهکشان اندروید!

Space Wolf RPG .– دانلود بازی اکشن-نقش‌محور گرگ کهکشان اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Warhammer 40,000: Space Wolf
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Space Wolf RPG در فراروید!

Space Wolf RPG یک بازی نقش افرینی بسیار جذاب و خفن از استودیوی بازیسازی HeroCraft Ltd می باشد. بازی حالت داستانی و حماسی دارد که شما وارد دنیایی از نبرد می شوید. در این بازی شما در نقش فرمانده قوی یک جوخه گرگ‌های فضایی به رهبری والگارد را بر عهده دارید. پس به عنوان یک فرمانروا باید استراتژی درست را به کار بگیرید و از خود و قبلیه تان دفاع کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Space Wolf RPG دارای دو حالت تک نفره داستانی و مولتی پلیر است که، هرکدام جذابیت خود را دارد. شما از بین 3 قهرمان موجود در بازی یکی را به دلخواه انتخاب می کنید و در مراحل بازی با او همراه می شوید. شما باید جوخه را رهبری کنید و در نبردهای سخت پیروز شوید. در این بازی شما وارد یک دنیای شگفت انگیز که پر از موجودات عجیب و غریب است می شوید. شما باید قبیله خود را رهبری کنید و در برابر دیگر قبیله ها پیروز شوید.شما باید به فکر باشید و یک استراتژی درست و قوی را به کار بگیرید تا در نبرد ها پیروز شوید و زنده بمانید.

شما دشمنان بسیار زیادی دارید،یکی از دشمنان سرسخت شما در بازی گرگ های فضایی هستند که قصد نابود کردن شما را دارند. گرگ ها با حملات پی در پی قصد نابودی شما را دارند. شما باید بتوانید در برابر این حملات از خود دفاع کنید تا زنده بمانید. این بازی با کیفیت و گرافیک بسیار جذاب می تواند شما را مجذوب خود کند. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های اکشن و فرمانروایی هستید، این بازی می تواند شما را سرگرم و مجذوب خود کند. بازی گرگ کهکشان را می توانید از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Warhammer 40,000: Space Wolf
بازی Warhammer 40,000: Space Wolf توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *