خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Truck Simulator : Ultimate مود اندروید

دانلود بازی Truck Simulator : Ultimate مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Truck Simulator : Ultimate
  • رای: 29
  • نظر: 1
محبوبیت 72% 72%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Truck Simulator : Ultimate در فراروید!

Truck Simulator : Ultimate یک بازی جذاب شبیه ساز کامیون از استودیوی ترکیه ای Zuuks Games می باشد. در این بازی شما کامیون ها و ماشین های سنگین مختلفی در اختیار دارید که باید ماموریت های موجود در بازی را انجام دهید. ماموریت های شما شامل جا به جایی محموله از جایی به جای دیگر است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.
در Truck Simulator : Ultimate بازی شما دارای یک شرکت حمل و نقل بسیار بزرک هستید. باید تا جایی که لازم است کارمندان و نیرو برای ماشین و شرکت خود استخدام کنید. ماشین های خود را در اختیار رانندگان کامیون ها بگذارید تا محموله ها را جا به جا کنید. با انجام ماموریت ها شما کسب درامد می کنید. این بازی جذاب شبیه ساز کامیون و ماشین های سنگین است که،در ان به طور واقعی همه چیز شبیه سازی شده است. در این بازی شما باید با ماشین های دیگر وارد مسابقه شوید.
همچنین حمل و نقل محموله ها بر عهده شما است. ماموریت های شما متفاوت است. مثلا شما باید یک محموله را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل دهید. علاوه بر این ها شما می توانید در بازی Truck Simulator : Ultimate ماشین های خود را ارتقا دهید و ان را با لوازم موجود شخصی سازی کنید. می توانید برای کامیون خود چراغ های رنگی و… را بزنید. بازی دارای حالت های مختلفی است که یکی از حالت های ان career است. در این حالت شما باید ماموریت هایی را که برعهده تان است را در مراحل مشخص انجام دهید. شهرهای مختلفی در بازی وجود دارد که، می توانید ماموریت های خود را انجام دهید. در حالت های دیگر شما می توانید با سایر ماشین های سنگین در بازی مسابقه دهید. یکی دیگر از نکات مثبت بازی قابلیت انلاین بازی کردن با سراسر رقبا در دنیا است. پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های کامیونی هستید! بازی شبیه ساز تکامل یافته کامیون را از فراروید دریافت کنید.
Truck Simulator : Ultimate
بازی Truck Simulator : Ultimate توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سلام واقعا سایت خوبی هست ممنون از بازی های مود شد این سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *