خانه » بازی » معمایی » Kung Fu Animal – بازی اکشن مبارزه‌ی حیوانات کونگ‌فوکار اندروید + مود

Kung Fu Animal – بازی اکشن مبارزه‌ی حیوانات کونگ‌فوکار اندروید + مود

آپدیترایگان
Kung Fu Animal: Fighting Games
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 34
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Kung Fu Animal در فراروید!

Kung Fu Animal یک بازی جذاب اکشن از استودیوی Fighting Sports می باشد. در این بازی نبرد و رقابت بین حیوانات در مزرعه حیوانات است. شما در مزرعه خود حیوانات بسیار زیادی را دارید که قوی و وحشی هستند. بهترین ها را انتخاب کنید و ان ها را وارد میدان مبارزه کنید. با حیوانات دیگر به رقابت بپردازید و ان ها را شکست دهید تا بتوانید پیروز نبرد شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی Kung Fu Animal در عین حال ساده ولی هیجان انگیز می باشد. کلیت بازی به این صورت است که باید یک مبارزه هیجان انگیز را شروع کنید و رقیب خود را نابود کنید. بازی دارای مراحل زیادی است که هرچه به جلوتر بروید چالش برانگیزتر می شود. یک جنگ خیابانی را شروع کنید و تمام حیوانات حریف را شکست دهید. با کسب این پیروزی ها می توانید در مراحل بعدی حیوانات وحشی خود را تقویت کنید.
هر حیوان شما در بازی Kung Fu Animal دارای مهارت و ویژگی های متفاوتی است. مثلا حیوانات شما زیاد اند و هرگونه از ان را بخواهید می توانید وارد مبارزه کنید. حال تفاوت ببر و یا پاندا شما در بازی بسته به مهارت هایشان و قدرتشان است. شما با پیروزی در نبرد ها می توانید پول و امتیاز زیادی را به دست اورید و مراحل و مسابقه های بیشتری را برای خود انلاک کنید. سعی کنید حیوانات خود را ارتقا دهید و ان ها را تشویق کنیدو شما با این بازی بسیار سرگرم خواهید شد و همچنین بازی شما را به وجد خواهد اورد. پس برای دریافت این بازی تعلل نکنید. شما هم اگر به این سبک از بازی های مسابقه ای علاقه مند هستید،می توانید بازی حیوانات کونگ فوکار را از فراروید دریافت کنید.
تبلیغات
Kung Fu Animal: Fighting Games
بازی Kung Fu Animal: Fighting Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *