خانه » بازی » معمولی » دانلود Homescapes – جدید بازی پازلی «عمارت دار» اندروید + مود

دانلود Homescapes – جدید بازی پازلی «عمارت دار» اندروید + مود

آپدیترایگان
Homescapes
  • آپدیت
  • نسخه 6.2.2
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 84% 84%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی Homescapes در فراروید!

Homescapes یک بازی پازلی و جورکردنی جذاب از استودیوی بازی سازی Playrix Games در فراروید می باشد. شما باید در بازی یک باغی را که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد را بازسازی می کنید و باغ را پر از صفا و صمیمت کنید. تمام ایتم و ابزار ها را با حل پازل ها و جورچین ها به دست اورید و ان شور و نشاط سابق را به باغ بازگردانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی Homescapes بسیار جذاب است و داستان کوتاهی را دارد. در بازی شما با شخصیتی به اسم استین طرف هستید و باید به ان در بازسازی باغ قدیمی کمک کنید. پدر و مادر استین قصد دارند تا باغ را بفروشند چون دیگر ان زیبایی سابق را ندارد. حال استین تصمیم دارد تا باغ را بازسازی کند خانه را تعمیر کند،تا بتوانند در این باغ زندگی کنند. بازی دارای مراحلی است که شما باید این مراحل را بگذرانید. با عبور از مراحل و حل پازل ها و جورچین،قسمتی از این باغ و عمارت بازسازی می شود.
شما در بازی Homescapes ماموریت هایی را باید انجام دهید. تمام سلیقه خود را در طراحی و تزئین یک خانه به کار بگیرید عمارت را به بهترین شکل ممکن بازسازی کنید. شما باید مهره ها و شکل های همرنگ و هم شکل را در کنارهم قرار دهید تا بتوانید عمارت را بازسازی کنید و از مراحل عبور کنید. گرافیک و صدا گذاری جذاب بازی همه و همه چیز دست به دست هم داده اند تا یک بازی جذاب را برای شما رقم بزنند. این بازی برای همه سنین و مخصوصا فرزندان شما مفید است زیرا که،ذهن ان ها را تقویت می کند. اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های پازلی و ساخت و ساز هستید! بازی را از فراروید دریافت کنید و از این بازی لذت ببرید.
Homescapes
بازی Homescapes توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *