خانه » بازی » استراتژی » Fly Corp: Airline Manager – شرکت هواپیمایی: مدیر خط هوایی + مود

Fly Corp: Airline Manager – شرکت هواپیمایی: مدیر خط هوایی + مود

آپدیترایگان
Fly Corp: Airline Manager
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Fly Corp: Airline Manager در فراروید!

Fly Corp: Airline Manager یک بازی جذابی استراتژیک و مدیریتی از استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES می باشد. گیم پلی بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده می باشد. در این بازی جذاب شما فرمانده خطوط هوایی هستید و باید همه چیز را به خوبی مدیریت کنید. شما حدود 200 کشور و هزاران شهر در هر کجای دنیا را برای گسترش خطوط هوایی یعنی ساخت فرودگاه ها دردسترس دارید. باید فرودگاه های زیادی را بسازید و به بزگرترین سازنده خطوط هوایی و فرودگاه ها تبدیل شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.
همانطور که گفتیم شما وظیفه گسترس خطوط هوایی و توسعه فرودگاه ها را بر عهده دارید. پس مسیرهای حمل و نقل هوایی را توسعه دهید و مدیریتی درست را انجام دهید. شما در بازی Fly Corp: Airline Manager امکانات و قابلیت های زیادی را دارید. می توانید هواپیماهای خود را ارتقا دهید. همچنین ایتم های زیادی را درسترس دارید که می توانید از ان ها استفاده کنید. شما می توانید خطوط هوایی و فرودگاه های مخصوص شرکت خودتان را راه اندازی کنید و توسعه دهید. با ایجاد یک کریدورهای متفاوت هوایی می توانید یک شبکه هوایی بسازید. با این کار مردم می توانند با هواپیماها به صورت اقتصادی و به صرفه به سایر کشورها سفر کنند. همچنین می توانند کالا ها را به دیگر کشورها صادر کنند.
شما با این کار هم یک نقش بزرگی در کارافرینی دارید و همچنین با مدیرت صحیح می توانید پول به دست بیاورید. می توانید از پول هایی که از این راه به دست می اورید صرف خرید هواپیماهای جدید و ارتقا ان ها بکنید. همچنین می توانید فرودگاه های بیشتری را بخرید و کریدور های بیشتری را به وجود بیاورید. شما با گسترش خطوط هوایی و فرودگاه ها امپراطوری خطوط هوایی را به دست می گیرید. بازی دقایق زیادی را شما را سرگرم به خود می کند و اعتیاد اور است. بهترین گزینه برای گذران اوقات فراغتتان می باشد. شما می توانید بازی جذاب و مدیریتی Fly Corp: Airline Manager را از فراروید دریافت کنید.
Fly Corp: Airline Manager
بازی Fly Corp: Airline Manager توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *