خانه » بازی » استراتژی » Crafting Idle Clicker – بازی شبیه‌سازی ساخت‌وساز ابزار اندروید + مود

Crafting Idle Clicker – بازی شبیه‌سازی ساخت‌وساز ابزار اندروید + مود

آپدیترایگان
Crafting Idle Clicker
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Crafting Idle Clicker در فراروید!

Crafting Idle Clicker یک بازی جذاب شبیه ساز استودیوی آلمانی Bling Bling Games GmbH برای اندرویدی ها می باشد. شما در این بازی جذاب وظیفه دارید که،منابع معدنی موجود در بازی را استخراج کنید. با مواد معدنی کالا های متفاوت جذابی را بسازید و ان ها را بفروشید و کسب و درامد کنید. تلاش کنید تولیدی های خود را بیشتر و بیشتر کنید و معروف شوید. امتیاز به دست  اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 میباشد.

در کل شما صاحب یک کارگاه تولیدی می باشید که باید ان را ارتقا دهید. شما در کارگاه تولید ابزاری خود باید ایتم و ابزار های زیادی از جمله  از ابزارهای جنگی بسازید. شما باید به گشت و گذار بپردازید و منابع خود را به دست اورید. با مواد اولیه که می یابید ابزارهای خود را می سازید. کم و کم به همین صورت به بزرگترین تولید کننده ابزارالات تبدیل می شوید. باید برای کارگاه خود سرمایه گذاری کنید و تجهیزات بخرید و ان را به به روز ترین دستگاه ها مجهز کنید. با تجهیزات بیشتر شما می توانید کالاهای بیشتر و بهتری را تولید کنید.

شما در بازی Crafting Idle Clicker ماموریت های مختلفی را دارید و با انجام ان ها پاداش و امتیاز هایی به دست می اورید. از این طریق شما به سرمایه داری بزرگ تبدیل می شوید. هدف شما در بازی کسب درامد می باشد. بازی دارای 100 مرحله متفاوت و 500 دست اورد های متفاوتی است.‏ به طور خودکار کالاهای خود را بفروشید و واحدهای کاردستی خود را ارتقا دهید.‏ کارگاه خود را هر طور که می خواهید سازماندهی کنید. فقط محصولات را به بهترین نحو تولید کنید. در نتیجه اگر به دنبال یک بازی ساخت و ساز هستید و دوست دارید صاحب کسب و کاری باشید،بازی Crafting Idle Clicker را از فراروید دریافت کنید.

Crafting Idle Clicker
بازی Crafting Idle Clicker توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *