خانه » بازی » معمایی » A 1010! Block Puzzle Game – بازی فکری “پازل 1010” اندروید + مود

A 1010! Block Puzzle Game – بازی فکری “پازل 1010” اندروید + مود

آپدیترایگان
1010! Block Puzzle Game
  • آپدیت
  • نسخه 69.3.627
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی پازلی 1010! Block Puzzle Game در فراروید!

A 1010 Block Puzzle Game یک بازی فکری و پازلی جذاب از از استودیوی Gram Games Limited می باشد. در این گیم پلی 1010 بازی متنوع و اعتیاد اور وجود دارد که هر یک از ان ها شما را به چالش میکشد. در این بازی شما به چالش کشیده می شوید و باید مهارت های ذهنی و فکری خود را به کار بگیرید تا از مراحل موجود عبور کنید. این بازی برای تقویت ذهن شما بسیار مفید می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 می باشد.
هر وقت که خواستید بازی A 1010 Block Puzzle Game را شروع کنید و هر وقت هم که خواستید بایستید، مهم نیست به کجا می خواهید بروید. به ترتیب بلوک های پازل را در دو محور افقی و عمودی برای ساختن یا نابود کردن یک خط کامل، بچینید. بلوک ها شما را در یک بازی اعتیاد آور و در یک تست مهارت استدلال قرار می‌دهد. اجازه ندهید که اشکال جدول را پر کنند. اشکال موجود در بازی را به هم وصل کنید تا خط های رنگی، در بازی های پازلی اعتیاد آور بسازید.
هیچ محدودیت زمانی در بازی وجود ندارد و رنگ ها هم هیچ تاثیری در بازی ندارند. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که خطوط عمودی و افقی را پر کنید. به نظر می رسد این کار آسان باشد اما اینطور که شما فکر می کنید نیست و چالش برانگیر است. این بازی همانطور که گفتیم چالشی و فکری است. مراحل موجود در بازی را می توانید در چند ثانیه پشت سر بگذارید و عبور کنید. وارد بازی شوید و یک بازی چند نفره را اغاز کنید و ببینید کدام یک سرعت عمل بالاتری دارد. شما می توانید با دوستان و خانواده و… به صورت گروهی بازی کنید. بنابراین اگر به بازی های فکری علاقه مندهستید،بازی A 1010 Block Puzzle Game را از فراروید دریافت کنید.
1010! Block Puzzle Game
بازی 1010! Block Puzzle Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *