خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » FitOn Workouts & Fitness Plans – آپ جامع تناسب اندام برای اندروید!

FitOn Workouts & Fitness Plans – آپ جامع تناسب اندام برای اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
FitOn Workouts & Fitness Plans
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

FitOn Workouts & Fitness PlansFitOn Workouts & Fitness PlansFitOn Workouts & Fitness PlansFitOn Workouts & Fitness Plans

دانلود برنامه تناسب اندام FitOn Workouts & Fitness Plans در فراروید!

FitOn Workouts & Fitness Plans یک برنامه بسیار عالی برای تناسب اندام و سلامتی توسط FitOn می باشد. در این برنامه با ویدئو های تمرینی زیادی که وجود دارد شما می توانید به راحتی در خانه ورزش کنید و به اندام دلخواهتان برسید. همچنین این برنامه یکی از بهترین و کاملترین برنامه های تناسب اندام و لاغری برای اندروید است. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

همه افراد به دنبال یک اندام خوب و سلامتی هستند. اما متاسفانه به دلیل هزینه های فراوان باشگاه ها و مشغله های زندگی و سایر دلایل نمی توانند به باشگاه برسند. حال برنامه تناسب اندام FitOn Workouts & Fitness Plans برای راحتی شما ساخته شده است. شما می توانید با این برنامه در خانه بدون هزینه ورزش کنید. با فیلم‌های تمرین ورزشی در خانه این برنامه وزن خود را کاهش دهید. شما با تمرین های موجود در برنامه بسیار کالری می سوزانید و تناسب اندام مورد علاقه خود را به دست می اورید. علاوه بر تناسب اندام و سلامتی در هنگامی که شما دچار استرس می شوید، می توانید با ویدئوهای تمرینی یوگا به ارامش برسید و همزمان کالری بسوزانید.

انواع تمرین های هوازی، بدنسازی و… در برنامه FitOn Workouts & Fitness Plans باتوجه به مبتدی یا حرفه ای بودن شما موجود است.با صدها ویدیوی رایگان تناسب اندام این برنامه احساس خوبی داشته باشید. از ویژگی خوب بازی این است که مربیان مشهوری مانند Jeanette Jenkins یا Cassey Ho وجود دارند که می توانید با این دو مربی تمریناتتان را به صحیح ترین شکل پیش ببرید.شما متناسب با نیاز و هدفی که دارید بخش مورد نظر خود از برنامه را انتخاب می کنید و تمرینات آن را دنبال کنید تا در سریعترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید. اگر به دنبال یک برنامه ورزشی برای ورزش و سلامتی هستید این برنامه را از فراروید دریافت کنید.

FitOn Workouts & Fitness Plans
برنامه FitOn Workouts & Fitness Plans توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *