خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » Insight Timer – برنامه مدیتیشن محبوب و فوق العاده برای اندروید!

Insight Timer – برنامه مدیتیشن محبوب و فوق العاده برای اندروید!

آپدیترایگان
Insight Timer - Meditation App
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Insight Timer - Meditation AppInsight Timer - Meditation AppInsight Timer - Meditation AppInsight Timer - Meditation App

دانلود برنامه Insight Timer – Meditation App در فراروید!

Insight Timer یک برنامه بسیار کاربردی و عالی برای مدیتیشن کردن است که، توسط Insight Network Inc می باشد. این برنامه از دسته برنامه پزشکی و سلامت می باشد. شما با استفاده از این برنامه و تمرین ها و توسعه هایش می توانید مدیتیشن خوبی را در خانه انجام دهید. مدیتیشن ها به هدف سلامت روح و روان و بدست آوردن آرامش ذهنی و فکری می باشند. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه همه افراد دچار استرس و مشغله های زندگی هستند. در روز به دلیل سرکار رفتن و یا…ممکن است که کمی دچار تنش شویم و دیگر ارامش نداشته باشیم. یکی از کارهای مفید برای ریلکس کردن و ارام نگه داشتن روح و روان مدیتیشن است. مدیتیشن ها باعث می شود افراد با خودت خلوت کنند به دور از تمام مشغله های فکری و ذهنی چند دقیقه را ارام میگذرانند. در یک فضای ارامش بخش و موزیک ملایم تمرینات مدیتیشن را انجام دهید این کار برای سلامتی همه جانبه شما مفید است برنامه Insight Timer  یکی از محبوب‌ترین برنامه مدیتیشن در دنیا می باشد. در این برنامه بیش از 40 هزار گزینه مختلف برای مدیتیشن وجود دارد که شما می توانید یکی را انتخاب کنید و با ان شروع کنید.

شما با انتخاب مدیتیشن های کوتاه می توانید پیش زمینه ای برای عادات خوب در زندگی تان شروع کنید. مدیتیشن را جزو عادات زندگی خود قرار دهید تا همیشه ارامش داشته باشید. در این برنامه مجموعه ای از هزاران آهنگ و صدای متنوع برای افزایش آرامش و تمرکز شما وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. یکی از ویژگی های خوب این برنامه ذخیره سازی تمامی اطلاعات کاربران برای دنبال کردن میزان پیشرفتشان است. یعنی شما می توانید پیشرفت خود را بسنجید. شما می توانید برنامه خوب Insight Timer را از فراروید دریافت کنید و به راحتی در خانه مدیتیشن انجام دهید.

Insight Timer - Meditation App
برنامه Insight Timer - Meditation App توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *