خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » دانلود Motivation – Daily quotes – برنامه جمله های جالب انگیزشی!

دانلود Motivation – Daily quotes – برنامه جمله های جالب انگیزشی!

آپدیترایگان
Motivation - Daily quotes
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Motivation - Daily quotesMotivation - Daily quotesMotivation - Daily quotesMotivation - Daily quotes

دانلود برنامه Motivation – Daily quotes برای اندروید

Motivation – Daily quotes _انگیزه_نقل قول های روزانه! عنوان یک اپلیکیشن بسیار عالی و انگیزشی که باعث روحیه و انگیزه در زندگی می شود. این اپلیکیشن توسط Monkey Taps برای سیستم عامل اندروید می باشد. جملات انگیزه قطعا می توانند زندگی مارا متحول کنند. به ما امید ببخشند وحالمان را بهتر کنند. این اپلیکیشن هم در این زمینه بسیار عالی است. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

ممکن است به دلیل سختی ها و اتفاقات زندگی و یا محیط افراد دچار نا امیدی افسردگی و یا یکی از مشکلات روحی شوند. قطعا یکی ازموثر ترین راهها این است که با این افراد صحبت کرد و با آن ها با امید و انگیزه صحبت کرد.‌ حال یه چیزی که می تواند بسیار کمک کننده باشد. همین جمله های خوب انگیزشی روزانه می باشد. با متن ها و یا پادکست های انگیزشی شما می توانید انگیزه خود را افزایش دهید. با افسردگی و نا امیدی مبارزه کنید وروحیه خود به دست می آورید. بگذارید این نقل قول های روزانه به شما انگیزه دهند تا بهترین زندگی خود را داشته باشید. به شما انگیزه دهند تا به سمت اهداف شخصی خود پیش بروید. حتی می‌توانید از برنامه به‌عنوان یک نقل‌قول‌ ساز استفاده کنید و نقل قول‌های مثبت مورد علاقه‌تان را در درست کنید و به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از عناوینی که

در این برنامه مجموعه ای از جمله های انگیزشی و نقل قول های روزانه مختلفی وجود دارد. شما می توانید از آن ها برای تقویت روحیه خود و یا به اشتراک گذاری با دیگران استفاده کنید. علاوه بر آن همه جمله هایی که در این برنامه وجود دارند از بهترین و موفق ترین انسان ها می باشد که بسیار با ارزش اند. اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Motivation - Daily quotes
برنامه Motivation - Daily quotes توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *