خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » دانلود Serenity Full – دانلود اپلیکیشن «مدیتیشن و خودآگاهی» اندروید!

دانلود Serenity Full – دانلود اپلیکیشن «مدیتیشن و خودآگاهی» اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Serenity: Guided Meditation
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Serenity: Guided MeditationSerenity: Guided MeditationSerenity: Guided MeditationSerenity: Guided Meditation

دانلود برنامه Serenity: Guided Meditation در فراروید!

Serenity: Guided Meditation مدیتیشن،خوداگاهی،عنوان یک برنامه بسیار کاربردی در رابطه با رامش درونی توسط گروه نرم افزاری Olson Meditation and Mindfulness Apps می باشد. در این برنامه راه های زیادی برای دست یابی به ارامش وجود دارد. یکی از این راه ها یادگیری تکنیک هایی برای ساکت کردن ذهن و خالی کردن آن از افکار مختلف است. شما با استفاده از این برنامه می توانید به ارامش روحی و روانی دست پیدا کنید و ساعاتی از مشغله های روزانه دور بمانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه افراد به دلیل مشغله های زندگی نیاز به دقایقی ارامش در زندگی دارند. فشار های زندگی تاثیرات منفی در ذهن دارد و باعث فشار های روحی و روانی بر زندگی فرد می شود. مشغله های زندگی یا فشارهایی مانند استرس،اظراب موجب می شود که فرد دچار مشکلا روحی شوذ. فشارهای روانی موجب سلب ارامش از انسان می شود. راه های متفاوتی وجود دارد که فرد این استرس ها را از خود دور کند. بهترین راه مدیتیشن است. شاید سوال پیش بیاید برای شما که مدیتیشن چیست؟ مدیتیشن، مراقبه،یا درون‌پویی به انگلیسی Meditation عملی است. که در آن فرد از یک تکنیک – مانند ذهن‌آگاهی، یا تمرکز ذهن بر روی یک موضوع، فکر یا فعالیت خاص برای آموزش توجه و آگاهی و دستیابی به یک حالت روان و آرام و پایدار ذهنی استفاده می‌کند. برابر پیشنهادشدۀ دیگر برای واژه «درون‌کاوی» است.

حال افراد برای مدیتیشن ممکن است به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کنند. یکی از اپلیکیشن های عالی در رابطه با مدیتیشن در خانه Serenity: Guided Meditation می باشد. در این برنامه شما یاد می گیرید تکنیک های مختلف را که بتوانید ذهن خود را خالی و ارام کنید. همچنین دارای چالش هایی است که انگیزه شما را برای ادامه کار و استفاده از اپلیکیشن بالا می برد. اگر به دنبال راهی برای دستیابی به ارامش هستید،برنامه Serenity Full را از فراروید دریافت کنید.

Serenity: Guided Meditation
برنامه Serenity: Guided Meditation توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *