خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » FizzUp – Fitness Workouts – برنامه آموزش تناسب‌اندام و تغذیه‌‌مناسب

FizzUp – Fitness Workouts – برنامه آموزش تناسب‌اندام و تغذیه‌‌مناسب

آپدیتآنلاینرایگان
FizzUp - Fitness Workouts
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

FizzUp - Fitness WorkoutsFizzUp - Fitness WorkoutsFizzUp - Fitness WorkoutsFizzUp - Fitness Workouts

دانلود برنامه تناسب اندام FizzUp – Fitness Workouts در فراروید!

FizzUp – Fitness Workouts فیزآپ – مربی تغذیه و فیتنس،عنوان یک برنامه بسیار کاربردی برای رسیدن به تناسب اندام می باشد. این برنامه برای سیستم اندروید، توسط FizzUp – Fitness Workouts می باشد. این برنامه دارای مجموعه ورزش های کاربردی و مناسب برای تناسب اندام و سلامتی می باشد. با توجه به مشخصات سنی و جنسیتی و یا… تمرین های متناسب شما در این مجموعه برای شما ارائه می شود. امتیاز به دست اورده این اپلیکیشن در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد که،امتیاز چشم گیری است.

امروزه دغدغه بیشتر مردم تناسب اندام و یا ورزش برای سلامتی است. افراد به دلایل متفاوتی مانند کمبود وقت،هزینه،دوری باشگاه ها و… نمی توانند برای ورزش به باشگاه بروند. حال اپلیکیشن های مربوط به تناسب اندام وجود دارند که،کار را برای مردم راحت کرده اند. یکی از این اپلیکیشن ها FizzUp – Fitness Workouts  که به شما برای رسیدن به سلامتی و اندام دلخواه تان کمک بسیار زیادی می کند.

در برنامه FizzUp – Fitness Workouts  شما با دسترسی به بیش از 100 تمرین متفاوت می توانید به چیزی که می خواهید دست یابید. تمرین های موجود در برنامه به صورت تصویری هستند و جلوی هر اشتباهی که ممکن است انجام دهید در حین ورزش را می گیرد. شما برای هر قسمت از عضو بدنتان که قصد لاغری و یا عضله سازی ان را دارید،می توانید تمرینات مناسب با ان قسمت را دریافت کنید. علاوه بر ان رژیم های غذایی متعددی در برنامه وجود دارد که شما می توانید از ان ها استفاده کنید. حتی دستور پخت غذاهای رژیمی در اختیار شما قرار دارد. این برنامه برای شما مانند یک مربی می باشد و هر چیزی را که از یک مربی واقعی انتظار می رود در این اپ موجود است. پس اگر به دنبال یک مربی در خانه هستید! اپلیکیشن فیزآپ – مربی تغذیه و فیتنس را از فراروید دریافت کنید.

FizzUp - Fitness Workouts
برنامه FizzUp - Fitness Workouts توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *