خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » Google Fit 2023 – گوگل‌فیت: برنامه تناسب اندام و ردیابی فعالیت‌ها

Google Fit 2023 – گوگل‌فیت: برنامه تناسب اندام و ردیابی فعالیت‌ها

آپدیتآنلاینرایگان
Google Fit: Activity Tracking
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Google Fit: Activity TrackingGoogle Fit: Activity TrackingGoogle Fit: Activity TrackingGoogle Fit: Activity Tracking

دانلود برنامه تناسب اندام Google Fit 2023 در فراروید!

Google Fit 2023 یک برنامه بسیار عالی برای کنترل سلامتی و ورزش و کاهش وزن از کمپانی گوگل می باشد. این برنامه دارای بخش های مختلف ورزشی مانند مثل پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه سواری می باشد. شما می توانید با کمک گوگل فیت به اندام دل خواه تان برسید و سلامتی خود را تضمین کنید. اپلیکیشن قابلیت های بسیاری را  در خود دارد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.
امروزه همه افراد به دنبال سلامتی و تناسب اندام هستند. ممکن است این مسئله برای خیلی از افراد دور از فکر باشد و فکر کنند محال است. حال با اپلیکیشن ما این ارزو و فکر  محال را برای شما شدنی می کنیم. این برنامه با هدف تناسب اندام و سلامتی می باشد. در این برنامه شما متوجه می شوید که چه مقدار فعالیت بدنی را نیاز دارید انجام بدهید و در چه حد و چه نوع فعالیت بدنی برای شما لازم و کافی است. این اپلیکیشن با داشتن گواهی سازمان جهانی (WHO) و انجمن قلب آمریکا (AHA) می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن شما باید با اطلاعات اکانت گوگل خود در آن ثبت نام و کنید مشخصات فیزیکیتان مثل قد و وزن را در آن وارد کنید.
از ویژگی های برنامه Google Fit 2023 عبارت است از: ثبت فعالیتها فقط با حمل گوشی یا تبلت. نمایش وضعیت پیشرفت بر اساس اهداف تعیین شده. دریافت توصیه‌های مفید برای بهبود عملکرد. برنامه پشتیبانی از دستگاه‌ها و اپلیکیشنهای سایر توسعه‌دهندگان را دارد. شما میتوانید با وارد کردن اطلاعات فعالیت بدنی روزانه ی خود از پیشرفت خود در روز آگاه شوید و آن را تنظیم کنید. تمام فعالیت های شما به طور خودکار توسط این برنامه شناسایی و ثبت میشود. بنابراین اگر به دنبال سلامتی و کاهش وزن هستید برنامه را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *