خانه » بازی » معمایی » دانلود Conduct THIS – بازی سرگرم کننده “هدایت قطار ها” اندروید + مود

دانلود Conduct THIS – بازی سرگرم کننده “هدایت قطار ها” اندروید + مود

آپدیترایگان
Conduct THIS! – Train Action
  • آپدیت
  • نسخه 3.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Conduct THIS در فراروید!

Conduct THIS یک بازی پازلی اکشن جذاب از استودیوی بازی سازی Northplay می باشد. این بازی پازلی می باشد و شما را به چالش می کشد. بازی دارای یک گیم پلی اعتیاد اور است و شما را بسیار سرگرم می کند. در این بازی شما وظیفه کنترل و هدایت قطارها را در مسیر دارید. باید بتوانید قطار ها را به خوبی هدایت کنید و تمام مسافران را صحیح و سالم به مقصد برسانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 می باشد.
وقتی در ابتدا شما وارد بازی Conduct THIS می شوید هدایت یک قطار را بر عهده دارید. اما هرچه بازی به جلو پیش می رود بازی سخت تر و سخت تر می شود و شما باید همزمان چند قطار را باهم هدایت کنید. باید حواستان را بسیار جمع کنید و مانع برخورد قطارتان با دیگر قطارها باشید. در این بازی شبیه ساز فکری باید از مهارت های خود به درستی استفاده کنید. بازی در یک دنیای خیره کننده و فوق العاده می باشد. بازی تقریبا ساده می باشد فقط باید در زمان و مسافت مشخص مسافران را به مقصد برسانید. با پیشرفت شما در بازی قفل قطارهای جدید باز میشود و شما می توانید قطار های بهتری را بخرید. همچنین به مناطق زیبا و اسرار آمیز دسترسی پیدا می کنید و جوایز به دست می اورید.
از ویژگی های بارز بازی Conduct THIS نیز می توان به مواردی چون گیم پلی ساده و بصری مناسب برای همه سنین، حمل مسافران برای کسب سکه،‏ مسافران را حمل کنید، سکه دریافت کنید و مناطق با مضمون جدید را باز کنید،‏ هدایت قطارها در جهان های سه بعدی low-poly زیبا و…
گرافیک بازی بسیار عالی و دارای محیط فانتزی رنگارنگ،جذاب است. بنابراین اگر این دسته از بازی ها را دوست دارید شما می توانید بازی را از فراروید دریافت کنید.
Conduct THIS! – Train Action
بازی Conduct THIS! – Train Action توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *