خانه » بازی » معمایی » دانلود Cradle of Empires – بازی پازل مهد امپراطوری اندروید + مود

دانلود Cradle of Empires – بازی پازل مهد امپراطوری اندروید + مود

آپدیترایگان
Cradle of Empires 3-Match Game
  • آپدیت
  • نسخه 7.9.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 2
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Cradle of Empires 3-Match GameCradle of Empires 3-Match GameCradle of Empires 3-Match GameCradle of Empires 3-Match Game

دانلود بازی پازلی Cradle of Empires در فراروید!

Cradle of Empires یک بازی جورچین حل کردنی از استودیوی بازیسازی Awem Games Limited می باشد. در این بازی شما وارد ماجراجویی خفن در مصرباستان می شوید. با حل پازل های مختلف و جورچین ها باید باید سرزمین ویران شده و از بین رفته را بازسازی کنید. این امپراطوری از بین رفته را به شکوه سابق خود باز گردانید. شما باید با حل پازل های مختلف به دختر امپراطور در ساخت شهر کمک کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.
بازی Cradle of Empires خط داستانی و شخصیت های زیبایی را دارد. در واقع شما باید به دختر امپراطور کمک کنید تا بتواند سرزمین و امپراطوری را از اول بسازد. شما با حل جورچین ها باید به دختر امپراطور در این مسیر پر چالش کمک کنید. این دختر در مسیر سختی قرار دارد و با چالش ها و شخصیت های زیادی روبه رو می شود. ماجراجویی جذابی در انتظار شما می باشد.
در هر قسمت از بازی شما وارد چالشی جدید می شوید. باید تمام مهارت های خود را به کار بگیرید تا از چالش ها بگذرید و در نهایت پازل ها را حل کنید. با حل هر پازل شما می توانید قسمتی از شهر را بسازید. در نهایت بازی با حل تعداد بیشتر پازل ها بیشتر شهر شماهم ساخته می شود. شهر و امپراطوری خود را رویایی و باشکوه بسازید.
این بازی دارای بیش از 6 حالت مختلف جذاب و فوق العاده است که به سلیقه خود میتوانید هر یک از آنها را انتخاب و به بازی بپردازید و امتیاز جمع آوری کنید. همزمان با تطبیق پازل ها در یک ماجراجویی بسیار هیجان انگیز قدم می گذارید. اگر به بازی های شهرسازی و پازلی علاقه مند هستید، بازی Cradle of Empires را از فراروید دریافت کنید.
Cradle of Empires 3-Match Game
بازی Cradle of Empires 3-Match Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات